شکایت و اعلام جرم آمداسپور علیه اداره ورزش و جوانان استان دیاربکر

سرویس ترکیه - باشگاه آمداسپور اعلام کرد که علیه اداره ورزش و جوانان استان دیاربکر شکایت کرده و درخواست غرامت خواهد کرد.

به گزارش کردپرس، باشگاه آمداسپور (Amed Sportif Faaliyetler Kulübü)، اعلام کرد که در پی مشکلات ناشی از وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه دیاربکر در اولین بازی این فصل، تصمیم به اقدام قانونی علیه اداره ورزش و جوانان استان دیاربکر گرفته است. مدیران باشگاه با بیان اینکه این وضعیت باعث خسارت مالی به تیم شده است، اعلام کردند که علاوه بر طرح دعوی حقوقی، شکایتی رسمی به دادستانی ارائه خواهند کرد.

باشگاه ورزشی آمِداسپور که در لیگ ۱ ترکیه رقابت می‌کند، برای بررسی ۵ هفته ابتدایی لیگ جلسه‌ای را با حضور ارسن یانال مدیر فنی تیم و اعضای مدیریت باشگاه برگزار کرد. این جلسه با حضور خبرنگاران محلی در سالن کنفرانس یکی از هتل‌های شهر برگزار شد. در این جلسه باران دورماز، نائب رئیس باشگاه، فیصل توسون، دبیر کل باشگاه، و بکر گونش، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای باشگاه نیز حضور داشتند.

باران دورماز: شکایت قضایی خواهیم کرد

به گزارش DHA، باران دورماز، نائب رئیس باشگاه آمد اسپور، در این جلسه اظهار داشت: «ما به دلیل خسارت های مالی ناشی از نخستین بازی، علیه اداره ورزش و جوانان استان دعوی خسارت مالی خواهیم کرد و همچنین امروز علیه این نهاد به دلیل سهل‌انگاری وظیفه در دادستانی اعلام جرم خواهیم کرد.»

ارسن یانال: ۱۱ بازیکن کمپ ما را ترک کردند

ارسن یانال تأکید کرد که آمِد اسپور یکی از ۳ یا ۴ تیم پرتماشاگر ترکیه است و گفت: «ما می‌خواهیم جلوی هواداران‌مان بازی کنیم. هر شرایطی که باشد، بازی کردن در اینجا برای ما بسیار مهم است. ما بازی خواهیم کرد و با یک پیروزی زیبا، تیم‌مان را در مسیر مسابقه هدف‌دار قرار خواهیم داد.»

او همچنین افزود: «بعد از اولین کمپ، ۱۱ بازیکن از تیم ما جدا شدند. از بازیکنانی که به کمپ بردیم، ۱۱ نفر جدا شدند و ۱۳ بازیکن به ما اضافه شدند. اخیراً بازیکنی را گرفتیم که به‌عنوان دروازه‌بان چهارم تمرین کند و آزمایش شود. در مورد نقل و انتقالات، ما در حال انجام کاری هستیم که باید بازیکنان را با بودجه‌های سنگین جذب کنیم و برنامه‌ریزی کنیم که آن‌ها دیگر برنگردند. ما نقاط ضعف زیادی برای انتقاد داریم. باید تغییرات زیادی ایجاد کنیم. حالا به بازی با بولو اسپور رسیدیم. همان‌طور که نایب رئیس‌مان گفت، موضع استاندار ما را بسیار خوشحال کرد. او قول داد که تمامی مشکلات پیش‌آمده در ورزشگاه را برطرف کند و این مکان را به بهترین شکل و مطابق با شأن دیاربکر بسازد. همچنین اعلام کرد که باید با هم در ارتباط باشیم. من بسیار خوشحال شدم و از او تشکر می‌کنم. پنج بازی تمام شد و هنوز ۲۹ تا ۳۰ بازی در پیش داریم. برای انجام این بازی‌ها باید به درستی برنامه‌ریزی کنیم. یک دوره نقل و انتقال دیگر هم در راه است و ما باید این تیم را با ۲۳-۲۴ بازیکن حفظ کنیم، بدون اینکه تیم بزرگ شود و شرایطی برای همکاری و هم‌افزایی ایجاد کنیم. همه ما به این نیاز داریم.»

آمد اسپور یکی از ۳-۴ تیم پرتماشاگر و محبوب ترکیه است

یانال ادامه داد: «با بررسی آمار بینندگان و رتبه‌بندی‌های شبکه‌های اجتماعی، آمِد اسپور یکی از پرتماشاگرترین تیم‌های ترکیه است. پخش‌های زنده و امتیازهای تلویزیونی نشان می‌دهند که ما تیم بسیار محبوبی هستیم. وقتی این هواداران را در کنار خود می‌بینیم، با نیروی بیشتری به کارمان تمرکز می‌کنیم و با شور و اشتیاق بیشتری به کارمان ادامه می‌دهیم و نتایج خوبی می‌گیریم. ما به هیچ حادثه منفی واکنش نشان نخواهیم داد و درباره داورها یا تیم‌ها صحبت نخواهیم کرد. فقط به کار خودمان توجه می‌کنیم و من و همکارانم فقط در مورد فوتبال و آینده آ.مِد صحبت خواهیم کرد. ما از موفقیت‌های آمِد اسپور حرف خواهیم زد.»

کد خبر 2775465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha