آغاز به کار کمپینی بشردوستانه توسط هلال احمر کردی جهت کمک به آوارگان لبنانی

سرویس سوریه - هلال احمر کردی از آغاز به کار کمپینی بشردوستانه توسط این نهاد برای حمایت از افرادی که از لبنان آواره شده و به مناطق شمال و شرق سوریه آمده‌اند، خبر داد.

به گزارش کردپرس، هلال احمر کردی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کمپینی بشردوستانه را برای حمایت از افرادی که از لبنان آواره شده و به مناطق شمال و شرق سوریه آمده‌اند، تشکیل داده است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، هلال احمر کردی در بیانیه خود که در مقابل مرکز این نهاد در قامشلو قرائت شد از آغاز کمپینی بشردوستانه توسط این نهاد خبر داد.

«باور جولی» و «شیرین خلیل» از اعضای هلال احمر کردی بیانیه را قرائت کردند.

در بیانیه هلال احمر کردی آمده است: «ما از نهادها و همه افراد می‌خواهیم به کمپین بشردوستانه بپیوندند تا انواع کمک‌ها از جمله کمک‌های مالی و بشردوستانه به کسانی که از لبنان آواره شده‌اند برسد. ما می‌توانیم با کمک‌ها تغییری در این زمینه ایجاد کنیم و زندگی پناهجویانی که از لبنان آواره شده‌اند را بهتر کنیم.»

در ادامه بیانیه آمده است: «بر اساس برنامه کمپین، اردوگاه‌ها و مراکزی توسط هلال احمر کردی افتتاح می‌شود تا کمک‌های مردمی که داوطلبان ارائه می‌دهند در آنجا جمع آوری شود و به دست پناهجویان برسد.»

لازم به ذکر است که هلال احمر کردی، به زبان کردی: (Heyva Sor) یک سازمان غیردولتی بشردوستانه است که مراکزی در مناطق شمال و شرق سوریه و اروپا دارد و تأمین کننده اولیه مراقبت‌های درمانی و کمک به پناهجویانی است که از حملات داعش و دیگر گروه‌ها به شمال و شرق سوریه فرار کرده‌اند. 

کد خبر 2776016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha