در صورت غلبه بر مشکلات داخلی، نتایج شوکه کننده‌ای در انتخابات به دست خواهیم آورد

مسرور بارزانی معاون رئیس حزب دمکرات کردستان با تاکید بر این که اجازه نخواهیم داد اقلیم کردستان و مردم این منطقه به داخل بحرانهای خاورمیانه کشانده شوند، افزود: هر فردی که تصور می‌کند می‌تواند نظم و وضعیت فعلی اقلیم کردستان را بر هم بزند باید بداند که این اقلیم دارای  مردمی است که مالک آن هستند.

به گزارش کردستان به نقل از رسانه خبری روداو، معاون ریاست حزب دمکرات کردستان در کمپین انتخاباتی لیست حزب دمکرات کردستان اعلام کرد اگر حزب متبوعش بتواند مشکلات داخلی خود را ساماندهی کند، نتایجی را در انتخابات به دست خواهد آورد که همه مخالفان خود را شوکه خواهد کرد.

عصر روز شنبه کارناوال مبارازت انتخاباتی لیست حزب دمکرات کردستان در دهوک برگزار شد و نامزدهای این حزب در مراسمی با حضور طرفدارن آن معرفی شدند.

مسرور بارازنی در این مراسم افزود: هر کسی که به فکر بر هم زدن وضعیت کنونی باشد باید بداند در مقابل رهبری و نیروی پیشمرگه‌ای قرار خواهد گرفت که هیچ گاه در برابر دشمنان خود سر تعظیم فرود نیاورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: حضور حزب دمکرات در هر جا، توأم با آبادانی است، هر زمان هم که رهبری را به دست داشته، آرامش و ثبات برقرار بوده است، حزب دمکرات کردستان در زمان آرامش پیشتاز است از این رو مخالفان آن قصد دارند در این زمانها فضای مشکل ساز ایجاد کنند.

مسرور بارزانی در اظهارات تبلیغاتی خود با اشاره به بحرانهای موجود در خاورمیانه و تاکید بر ممانعت کردن از سوق دادن اقلیم کردستان به درون این بحرانها افزود: خاورمیانه در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد و هیچ کس نمی‌داند این شرایط به کجا ختم خواهد شد، اما با رهبری حکیمانه آقای مسعود بارزانی و حزب دمکرات کردستان، در هر زمان تلاش خواهیم کرد که پای مردم اقلیم کردستان به این بحرانها کشانده نشوند.

وی اطمینان داد که اگر شرایط به جایی رسید که به هر دلیلی مخالفان ما چشم به اقلیم کردستان بدوزند و ملت این منطقه را مورد کینه و نفرت خود قرار دهند به روزی بیاندیشید که در چنین شرایطی چه کسی حاضر است که جان خود را فدای میهن و ملتش کند؟ بی شک چون حزب دمکرات کردستان همیشه در صف اول سنگر قرار داشته است برای دفاع از مردم و میهن خود حاضر است جان خود را فدای کرامت و دستاوردهای این ملت کند.

مسرور بارزانی معتقد است که حزب دمکرات کردستان زیر بار مسئولیت سنگینی رفت که هیچ کس قادر به پذیرش آن نبود و حاضر نبود در مقابل همه بحرانها قرار گیرد و به خدا توکل کند و به حمایت مردم متکی گردد اما حزب دمکرات کردستان این کار را انجام داد و بر ادامه آن نیز تاکید دارد.

مسرور بارزانی در میان طرفدارن خود به شعارهای انتخاباتی احزاب دیگر اشاره کرد و پرسید کسانی که شعارهای این چنینی سر می‌دهند آیا قادر به عملی کردن شعارهای خود هستند؟ و گفت: «ما قادر هستیم. حزب دمکرات کردستان هر شعاری داده باشد و هر شعاری بدهد به آن عمل خواهد کرد».

مسرور بارازنی تصریح کرد: ما خواستار رضایت مردم از عملکرد خود هستیم زیرا رضایت مردم کردستان بزرگترین دستاورد است. وی وعده داد اگر به ما رای بدهید اطمینان داشته باشید که حزب دمکرات کردستان به کاری دست خواهد زد که در خدمت عموم مردم باشد.

وی با اشاره به مشکلات داخلی حزب دمکرات کردستان گفت: «مشکل ما یک چیز است کسانی که از ما ناراضی هستند باید بدانند که بروز چنین شرایطی از زیرکی و هوشیاری مخالفانمان نیست بلکه ناشی از کاستی‌های خودمان است، در صورت  داشتن توانایی در برطرف کردن این کاستی‌ها و غلبه بر مشکلات موجود و دلجویی از کسانی که دلخور هستند، نه تنها حزب دمکرات کردستان حزب پیروز انتخابات خواهد بود بلکه طوری پیروز خواهد شد که همه مخالفان خود را شوکه کند».

کد خبر 2776076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha