اقلیم کردستان با هجمه دشمنان سقوط نکرد با جنجال‌های انتخاباتی هم سقوط نخواهد کرد

نچیروان بارزانی، معاون رئیس حزب دمکرات کردستان اعلام کرد: کردستانی که با تهدید و هجمه دشمنان سقوط نکرد، با جنجال های انتخاباتی هم سقوط نخواهد کرد.

به گزارش کردپرس، نچیروان بارزانی در کارزار انتخاباتی حزب دمکرات کردستان در اربیل گفت: «در این گرهمایی، از دید شما پیروزی حزب دمکرات کردستان تضمین شده است».

وی اشاره کرد: «عده ای از مردم و سایر احزاب تلاش می کنند تا کمی به سطح حزب ما نزدیک شوند، حزب دمکرات کردستان این مرحله را پشت سر گذاشته است، هدف ما بسیار بزرگتر از چنین درگیری‌هایی است. هدف ما رساندن اقلیم کردستان به مرحله پیشرفته‌تر حکمرانی در همه ابعاد است».

بارزانی اضافه کرد: «حزب دمکرات کردستان نباید اجازه دهد خودش و رقبایش در رقابتهای سیاسی به عامل بر هم زدن امنیت، ثبات و آزادی کردستان تبدیل شوند».

معاون رئیس حزب دمکرات کردستان تأکید کرد: «هیچ شخص یا جریانی حق تضعیف و آسیب زدن به اقلیم کردستان را ندارد».

نچیروان بارزانی افزود: «هر فرد یا جریانی که فراخوان نابودی، فروپاشی و از بین بردن کردستان را می‌دهد، غیرمسئولانه فریاد بیهوده سر می‌دهد. کردستانی که با خون شهیدانی از همه بخشهای سیاسی، اجتماعی، مذهبی و ایدولوژی به این روز رسیده و با تهدید و هجمه دشمنان سقوط نکرده است، مطمئناً با جنجالهای انتخاباتی هم سقوط نخواهد کرد».

وی در ادامه سخنانش گفت: «نابودی و فروپاشی کردستان و دستاوردهای این ملت، جایی در فرهنگ سیاسی حزب دمکرات کردستان و نیروهای سیاسی مسئول ندارد».

کد خبر 2776129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha