حمله شبانه به دفتر دم پارتی در اینه‌گل بورسا

سرویس ترکیه - دفتر حزب برابری و دموکراسی خلق ها/ دم پارتی در شهرستان اینه‌گُل استان بورسا مورد حمله یک فرد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، شب گذشته دفتر حزب برابری و دموکراسی خلق ها (دم پارتی/DEM) در شهرستان اینه‌گُل در استان بورسا مورد حمله یک فرد ناشناس قرار گرفت. اعضای حزب فرد مهاجم را دستگیر و به پلیس تحویل دادند. این حادثه موجب واکنش‌های شدیدی از سوی اعضای حزب برای افشای عوامل پشت پرده این حملات شد.

در ساعات پایانی شب گذشته، فردی ناشناس به دفتر دم پارتی در شهرستان اینه‌گول حمله کرد. این فرد اقدام به پرتاب سنگ به سمت دفتر حزب کرد و شیشه‌های ساختمان را شکست. خوشبختانه، برخی از اعضای حزب که در همان زمان در نزدیکی دفتر حضور داشتند، موفق به شناسایی و دستگیری مهاجم شدند و او را به پلیس تحویل دادند.

پس از انتشار خبر این حمله، اعضای حزب و مدیران دفتر اینه‌گل به سرعت به محل حادثه آمدند و به این حمله واکنش نشان دادند. در تجمعی که در مقابل دفتر برگزار شد، «دنیز بویوک» رئیس مشترک استانی دم پارتی، این حملات مکرر را سازمان‌یافته دانست و خواستار شفاف‌سازی و افشای عوامل پشت پرده آن شد. او همچنین تأکید کرد که حزب در برابر این حملات عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بویوک اعلام کرد که امشب ساعت ۱۹:۰۰ در مقابل دفتر حزب، بیانیه‌ای در اعتراض به این حمله صادر خواهد شد و از تمامی نهادهای دموکراتیک و مردم دعوت کرد تا با حضور در این تجمع، حمایت خود را از حزب و ارزش‌های دموکراسی نشان دهند.

این حمله، به عنوان یکی از چندین حمله به دفاتر دم پارتی در ترکیه، بار دیگر توجهات را به مسائل امنیتی و سیاسی ترکیه جلب کرده است و اعضای حزب همچنان بر پیگیری حقوقی و مقابله با این‌گونه رفتارها تأکید دارند.

کد خبر 2776481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha