استاندار متفاوت / بهزاد خالوندی

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه در آیین روز درختکاری در یک کار متفاوت از کاشت یک درخت کاج امتناع کرد و از مسئولان تقاضای یک درخت بلوط کرد. حرکتی متفاوت با اغلب مدیران ارشد که طی این سال ها فارغ از همه چیز و همه جا، هر درختی که دم دستشان بود را در چاله های آماده می کاشتند.

خبرگزاری کردپرس _ توسعه محصول رویکردهای متفاوت و تحول آفرین است. کارهایی که شاید تفاوتی در هزینه و زمان با کارهای معمول مشابه و خویش نداشته باشند و ولی در توسعه یک منطقه نقشی اثرگذار دارند.

استاندار کرمانشاه در آیین روز درختکاری که در دانشگاه رازی برگزار شد، در یک کار متفاوت درخت کاج را به کناری نهاد و از مسئولان تقاضای یک درخت مثمر و بومی منطقه زاگرس کرد و آیین درخت کاری را با کاشت یک درخت بلوط گرامی داشت. حرکتی متفاوت با اغلب مدیران ارشد که طی این سال هر درختی را دم دستشان بود را در چاله های آماده می کاشتند.

تفاوت ها رویکردها بیشتر زمانی آشکار شد که بهمن امیری مقدم در پشت تریبون قرار گرفت و کاشت کاج به عنوان یک درخت بیگانه با طبیعت زاگرس، را نکوهش کرد و بر ضرورت کاشت درختان مثمر و بومی منطقه تاکید کرد و از اهمیت ویژه بلوط زاگرس و ضرورت حمایت و حفاظت از آن سخن گفت.

توسعه پایدار محصول جسارت در متفاوت اندیشیدن است. البته اندیشه های متفاوتی که محصول عقلانیت و توسعه آفرین باشند. افرادی که در لحظه کاشتن به جای دغدغه چگونه در برابر دوربین ها ایستادن، به آنچه که می کارند و پیامدهای آن فکر می کنند.

کد خبر 28634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha