دومین دوره مسابقه کتابخوانی مجازی ایلام در حال برگزاری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار کردپرس گفت: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا و ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در عرصه توسعه و ترویج مناسب و گسترده تر فرهنگ کتاب و کتابخوانی دومین دوره مسابقه کتابخوانی مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس ایلام، علی هوشمند تصریح کرد: این مسابقه مجازی که دومین دوره آن توسط موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است، خوشبختانه مورد استقبال و عنایت جوامع هدف قرار گرفته است.

هوشمند با تاکید بر اهمیت بهره گیری از امکانات و قابلیت های فضای مجازی ادامه داد: توسعه ی فرهنگی با بهره گیری هدف مند و اصولی و با برنامه محقق می شود و فرصتی مناسب برای توسعه ی فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: بخش های این مسابقه شامل:۱-معرفی کتاب های مورد علاقه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۲ دقیقه در قالب کلیپ ۲-کتابخوانی مجازی(خوانش بخش هایی از کتاب به مدت ۲ دقیقه) و ۳-ساخت و تهیه پادکست با موضوع و محور کتاب به مدت ۵ دقیقه است.

هوشمند ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این فراخوان تا پایان فروردین ماه سال جاری اعلام شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه قالب اعلام شده به شماره ی ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ واتساپ و یا تلگرام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: آثار توسط داوران بررسی و ارزیابی خواهند شد و ضمن اعلام نام برگزیدگان در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جوایز نقدی و تقدیرنامه و بسته های فرهنگی هدا و تقدیم خواهد شد.

گفتنی است که سال قبل دوره ی اول این مسابقه توسط موسسه مذکور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

کد خبر 30442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha