برگزاری آیین هنر انقلاب در آیینه رسانه و تجلیل از اهالی رسانه ایلام

سرویس ایلام - طی آیینی و به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، برنامه هنر انقلاب در آیینه رسانه در ایلام برگزار و از اصحاب رسانه فعال د این زمینه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رئیس حوزه هنری استان ایلام در این مراسم ضمن تبیین جایگاه رسانه در مقوله مطالبه گری و عدالتخواهی، عنوان کرد: گاهی تولید یک متن و بازتاب یک عکس و ارایه یک طرح باعث هیجان،شور و سیلان در متن جامعه می شود که نظام ها را به واکنش وادار می کند، رسانه ها بر اساس رسالتی که بر عهده دارند مطالبات اقشار مختلف مردم را منعکس می کنند، اما آن چیزی که باعث شد که هندسه قدرت اصحاب رسانه یک چرخش گفتمانی داشته باشد، به گفتمان انقلاب اسلامی بر می گردد.

محمدعلی قاسمی گفت: هنر انقلاب این ساخت و ویژگی را داشت که رنج ها و دردها و مصائب ملت ها را در آیینه رسانه بازتولید و فراروی جهانیان قرار دهد و رسانه انقلابی رسانه ای است که در خدمت آزادی های مشروع ملت ها، جنبش ها و نهضت ها و در صدد تحقق عدالت و احقاق حق باشد.

وی بیان کرد: رسالت رسانه ای که در متن انقلاب سیلان می کند بسیار فراتر از آن چیزی است که گروهی خاص برای آن جانمایی کنند، رسانه انقلاب رسانه بشریت و دادخواهی مسائل و موضوعاتی است که بر بشریت و ملت ها می رود و ملت ها را در زیر چرخ های سلطه له می کند.

رئیس حوزه هنری ایلام با اشاره به برگزاری این آئین در راستای تجلیل از فعالان رسانه استان در حوزه هنر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان همواره تعامل بسیار سازنده ای با حوزه هنری استان در راستای توسعه و ترویج هنر متعالی انقلاب اسلامی داشته اند که قابل تقدیر است.

به گزارش کردپرس، در این مراسم از فعالان رسانه ای استان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد، همچنین آیین رونمایی از سردیس شهید «سید مرتضی آوینی» و بازدید جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان از روند و وضعیت پروژه برج هنر ایلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 30662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha