دوسال تلاش بی نتیجه فرمانداری برای احداث بازارچه/ یک تابلو تنها هنر تعاون روستایی در دیواندره

سرویس کردستان – تنها نصب یک تابلو در محل احداث بازارچه محل عرضه محصولات غذایی توسط تعاون روستایی نتیجه دو سال پیگیری فرمانداری دیواندره است.

به گزارش کردپرس، قریب به دو سال قبل در پی نوسانات قیمت در بازار مواد غذایی و نیازهای اولیه خانواده ها تیم مدیریتی شهرستان دیواندره خواستار ایجاد بازارچه ای با عرضه مستقیم محصولات غذایی شدند و تمام دستگاه ها را موظف به همکاری کردند.

در کارگروه تنظیم بازار دیواندره که در خردادماه سال 98 با حضور مدیریت تعاون روستایی کردستان برگزار شد موضوع احداث بازارچه عرضه مستقیم کالا طرح و ضمن استقبال و حمایت اداره کل مربوطه در جلسه به تصویب اعضا رسید.

«جعفر توان » فرماندار اسبق دیواندره تیرماه سال گذشته در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی احداث بازارچه عرضه مستقیم کالا گفت: احداث بازارچه عرضه مستقیم کالا در شهرستان به منظور ایجاد تعادل قیمت در بازار ضروری است. باید تمام تلاش خود را جهت دسترسی مناسب همه شهروندان به کالاهای اساسی با قیمت مناسب انجام دهیم و با ارائه محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب، توان خرید مردم را افزایش دهیم.

در کنار جلسات متعدد فرمانداری دیواندره بارها از تعاون روستایی شهرستان خواستار تسریع در راه اندازی این بازارچه شد به طوری که اینبار «جمال ارشدی» فرماندار دیواندره برای چندمین بار در شورای اداری از احداث این بازارچه و متعادل نمودن بازار از طریق این بازارچه سخن به میان آورد.

هروقت انتقادها نسبت به وضعیت بازار به اوج می رسد مسئولان وعده تکراری احداث این بازارچه را که قرار است توسط شبکه زیر مجموعه تعاون روستایی ساخته شود سر می دهند که تا حالا این اتفاق نیفتاده است.

بعد از وعده های پی در پی برای احداث این بازارچه و نوید روزهای خوب برای مردم هنوز خبری از افتتاح این بازارچه نیست و تنها بر سر درب ورودی این اداره تابلوی با عنوان « روستا بازار » نصب و تمامی پیگیری ها به این یک عدد تابلو منتهی شده است.

با چنین اتفاقی این فرضیه به ذهن مخاطبان خواهد رسید که اجرای مصوبات کارگروه های شهرستان و تذکرات مدیران ارشد جنبه سلیقه ای دارد.

کد خبر 3090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha