‍ فرصت همدلی برای کمک به دانش آموزان نیازمند ایلام در شور عاطفه ها

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از آغاز برنامه شور عاطفه ها با هدف کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ایلامی از امروز یکشنبه 22 شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قنبر موسی نژاد افزود: امسال برنامه شورعاطفه ها از 22 شهریور ماه تا 11 مهرماه با شعار «همدل می شویم در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان» همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان ایلام برگزار می شود.

وی به روشهای در نظر گرفته شده برای مشارکت مردم در این طرح اشاره کرد و گفت: تصریح کرد: برای مشارکت در این طرح روشهای گوناگون در نظر گرفته شده است که عمده این روشها به صورت غیر حضوری و مجازی است.

موسی نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا تاکنون تصمیمی برای راه اندازی پایگاه فیزیکی در سطح شهر در نظر گرفته نشده و برنامه های این نهاد برای مشارکت مردم درگاههای مجازی و اپلیکیشن های طراحی شده در این زمینه و دیگر روشهای غیرحضوری است.

وی ادامه داد: با توجه به نبود پایگاه فیزیکی، ارتباط با خیرین و نیکوکاران از طریق فضای مجازی و مشارکت در این طرح از طریق روشهای مجازی و نوین از جمله روشهای مشارکت و تمهیدات در نظر گرفته شده در این زمینه است.

موسی نژاد تصریح کرد: به همین منظور شماره کارت 7719-9988-9918-6037 همچنین شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* و نیز کد #14* عمده ترین روشهای غیر حضوری در نظر گرفته شده برای مشارکت مردم نوع دوست این استان است ضمن اینکه ادارات و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز در این مدت آماده دریافت کمکهای مردم نوع دوست استان در شور عاطفه ها است.

وی همچنین گفت: از آنجایی که بعد از شرایط کرونا فعالیت آموزشی دانش آموزان به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود تهیه وسایل آموزشی غیرحضوری از جمله تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند بسیار دشوار بوده لذا تهیه این وسایل در کنار پوشاک و نوشت افزار از مهم ترین نیازهای دانش آموزان مددجو همزمان با بازگشایی مدارس و ماه مهر است.

کد خبر 318777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha