ارتفاع برف در سیلوانای ارومیه به یک متر رسید

سرویس آذربایجان غربی- بخشدار سیلوانای ارومیه از بارش یک متری برف در ارتفاعات منطقه خبر داد و گفت: در پی بارش برف مشکل قطعی برق از شب گذشته در برخی مناطق شکل گرفته و اکنون ۵۰ درصد این مشکل برطرف شده است.

ریباز میرزایی بخشدار سیلوانا در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: بارش برف در ارتفاعات منطقه تا یک متر نیز رسیده و در مناطق مختلف این ارتفاع متفاوت است به نحوی که در برخی از روستاهای بخش سیلوانا این ارتفاع به ۸۰ سانتی متر هم رسیده است.

میرزایی افزود: در پی بارش سنگین برف قطعی برق از شب گذشته در برخی از روستاها شکل گرفته است که خوشبختانه تاکنون با حضور پنج اکیپ شرکت برق مشکل برطرف شده و اکنون ۵۰ درصد برق روستاها دوباره متصل شده و مشکل در حال رفع است.

بخشدار سیلوانای ارومیه گفت: در حال حاضر برق خط اصلی، مناطق راژان، سیلوانا و راژان تا زیوه نیز متصل شده تنها مشکل قطعی برق در برخی از روستاها باقی مانده که به زودی مشکلات آنها نیز برطرف می‌شود.

او ادامه داد: این قطعی برق در برخی از روستاها شب گذشته و در برخی دیگر از مناطق امروز و به صورت متناوب اتفاق افتاده است.

میرزایی بیان کرد: هم اکنون محور اصلی ارومیه سیلوانا باز است و برف روبی شده، حتی امروز صبح دو مادر باردار روستایی از طریق ماشین آلات دهیاری به بیمارستان منتقل شدند و مشکلی از این بابت وجود نداشته است. مسیرهای روستایی نیز با توجه به اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد مسدود هستند که در اسرع وقت با تلاش راهداران بازگشایی می‌شوند.

کد خبر 3420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha