لعنت به دزدان نامروت و قانون نامربوط/ عبداله مرادی*

سرویس کرمانشاه _"خیلی از دوستان رسانه‌ای و انتظامی در انتشار فیلم به بانوان توصیه کرده اند که از همراه داشتن طلا و جواهرات خودداری کنند. جامعه آنقدر نا امن شده است که نه مرد و زن می شناسند و نه کیف خالی و پر. اینها اول می‌زنند و بعد می‌دزدند. "

نه دزدی، زاده امروز است و نه نا امنی تازه به دنیا آمده است. اما لعنت به دزدان نامروت که تمام وجوه انسانی را زیر سوال می برند. در روزهایی که مجلس و دولت بر سر لج و لج بازی های سیاسی مختصر سفره و آرامش باقی مانده ملت را هدف قرار داده اند و شاهد تنگ و تنگ تر شدن روزنه‌های امید به فردا هستیم.

بعد از دیدن فیلم منتشر شده از عاملان زورگیری خشن روز سه شنبه ۱۱ آبان از بانوی کرمانشاهی از خودم و جامعه ای که در آن زندگی می کنم بدم می آید. چرا باید قانون آنقدر ضعیف باشد که عده‌ای از خدا بی خبر در روز روشن چنین برخورد ی با افراد بی دفاع جامعه داشته باشند.

چند نفر از این قماش را در روز دستگیر می کنند و تحویل دستگاه قضا می دهند؟ قاضی باید طبق قانونی برای آنها حکم صادر کند که با همکاری مجلس و دولت تصویب شده است.

قوانین مربوط به این بخش آنقدر ضعیف است که در آمار های سالیانه نیروی انتظامی شاهد دستگیری چند باره دزد، قاچاقچی، مواد مخدر فروش و ... هستیم. اگر قانون نتواند زمینه برخورد با چنین افرادی را فراهم کند، دیگر نمی توانیم در روز روشن هم از خانه خارج شویم.

خیلی از دوستان رسانه‌ای و انتظامی در انتشار فیلم به بانوان توصیه کرده اند که از همراه داشتن طلا و جواهرات خودداری کنند. جامعه آنقدر نا امن شده است که نه مرد و زن می شناسند و نه کیف خالی و پر. اینها اول می‌زنند و بعد می‌دزدند.

کد خبر 342625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha