کولاک برف در کلیه محورهای مواصلاتی مهاباد/سفرهای بین شهری متوقف شود

سرویس آذربایجان غربی- معاونت عملیات نیروی انتظامی شهرستان مهاباد گفت: کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان شاهد بارش برف و کولاک شدید و محدودیت دید است و تردد در محورهای مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان، به علت کولاک شدید و محدودیت دید بسیار به کندی و فقط با زنجیر چرخ میسر است.

به گزارش کردپرس، صبح امروز 2 بهمن ماه، در پی ادامه بارش برف در محورهای مواصلاتی مهاباد نشست فوری ستاد مقابله با بحران این شهرستان به ریاست فرماندار مهاباد و دستگاه های خدمات رسان برگزار شد.

خدرلو فرماندار مهاباد در این نشست دستورات لازم جهت آمادگی برای مواجه با بارش شدید برف در گستره ی شهرستان مهاباد را به دستگاه های خدمات رسان ابلاغ کرد و گفت : مجموعه ی امکانات و ماشین آلات برف روبی و مقابله با بحران در دو بخش دولتی و خصوصی در اماده باش کامل باشند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان مهاباد نیز از آمادگی حدود 65 راهدار در قالب 7 گروه کاری با 36 دستگاه انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین خبر داد.

خادمی افزود: : این نیروها در 4 راهدارخانه ی ثابت و 3 راهدارخانه ی سیار شهرستان مستقر و هم اکنون در کلیه جاده های مواصلاتی در حال برف روبی هستند.

او ادامه داد: از دیشب محور روستاهای اوزون دره ، گرده بردان ، پیر مکائیل ، عینه ملا بعد از 10 ساعت تلاش راهداران بازگشایی و با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان یک مادر باردار اهل روستای پیر مکاییل به بیمارستان مهاباد انتقال یافت.

معاونت عملیات نیروی انتظامی شهرستان نیز گفت: در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان شاهد بارش برف همراه با کولاک شدید برف و محدودیت دید هستیم و تردد در محورهای مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان، به علت کولاک شدید و محدودیت دید بسیار به کندی و فقط با زنجیر چرخ میسر است، لذا توصیه می شود که رانندگان عزیز از هرگونه تردد و سفر بین شهری به جد خودداری بکنند.

سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: در صورت ضرورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند. همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

کد خبر 3469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha