۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دهلران کشف و ضبط شد

سرویس ایلام - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از کشف و ضبط ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بخش دشت عباس شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی اصغر چاغروندی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دهلران ۴۰ هزار لیتر نفتگاز قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: این سوخت مکشوفه که توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در بخش دشت عباس این شهرستان در مخازن متروکه یک چاه آب کشاورزی به مرور زمان دپو شده بود و قصد خارج نمودن آن را استان داشتند شناسایی و متخلفان دستگیر شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام اظهار داشت: این فرآورده پس از انجام آزمایش های کمی و کیفی با دستور مقام قضایی به انبار نفت ایلام منتقل و در مخازن این انبار مستهلک گردید.

چاغروندی با اشاره به اراده قوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مبارزه با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه گفت: این موضوع پدیده شومی است که علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز وقوع جرائم دیگری نیز می شود لذا می طلبد با هماهنگی تمامی دستگاههای نظارتی و امنیتی و انتظامی و دستگاههای اجرایی و مردم شریف استان با این پدیده شوم مبازره شود.

کد خبر 353317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha