‌‌سفر ایمن، راحت و ارزان برای زوار در دستور کار ستاد اربعین استان ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان که با حضور سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور و مجموعه اعضاء ستاد در شهر مرزی مهران بر تحقق شعار سفر ایمن، راحت و ارزان در اربعین امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که ۱۶ میلیون بطری آب معدنی در شهرستان مهران موجود و دپو شده است، اضافه کرد: خنک سازی و توزیع این آب معدنی ها باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی با قدردانی از فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در امر توزیع آب آشامیدنی خنک در بین زوار، گفت: آبسردکن های زیادی در پایانه مرزی مهران داریم اما باید با تابلو راهنما، محل این آبسردکن ها برای زوار مشخص شود.

استاندار ایلام در ادامه به مدیرعامل آب و فاضلاب استان دستور داد تا طی ساعات آینده مشکلات مربوط به پمپ آب پایانه در کمترین زمان ممکن برطرف و راه اندازی شود.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه روزانه باید تعداد غذاهای طبخ شده، تعداد مواکب فعال، تعداد آب توزیع شده ارایه و مشکلات و نیازمندیهای نیز احصا و به ستاد گزارش شود، اظهار داشت: همه کارها و امور بایست به موقع و در سر جای خود انجام شود و در این زمینه وحدت رویه و دوری از موازی کاری حائز اهمیت است.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور سایبان های بهرام آباد باید برقرار شود و دو سه نقطه باقیمانده نیز در اسرع وقت انجام شود.

استاندار ایلام افزود: فردا و پس فردا سه فروند هواپیما برای آب پاشی و خنک سازی زوار وارد عمل می شوند.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که شعار دولت و رییس جمهوری نباید روی زمین بماند، اظهار داشت: سفر ایمن، راحت و ارزان برای زوار در دستور کار ستاد اربعین استان ایلام است.

وی در ادامه از مدیرکل بازرسی استانداری ایلام خواست تا بر پارکینگ ها و میزان هزینه پارکینگ ها در جهت جلوگیری از افزایش کرایه ها نظارت کند.

رییس ستاد اربعین استان تاکید کرد: هیچ مدیری حق اجاره پارکنیگ تحت مدیریت اداره خود را برای پارک خودروهای زوار و دریافت هزینه در قبال آن را ندارد و با مدیرانی که اینگونه اقدامی را انجام دهند به شدت برخورد می شود.

کد خبر 37895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha