پروژه بازآفرینی شهری مدرسه 9کلاسه ننله سنندج افتتاح شد

سرویس کردستان- صبح امروز دوشنبه با حضور استاندارکردستان، مدرسه 9کلاسه ناحیه منفصل شهری سنندج که در قالب طرح بازآفرینی شهری ساخته شده افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس،مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: در استان کردستان در حوزه باز آفرینی شهری 64 پروژهفعال بوده که 11پروژه به بهره برداری رسیده و سایر طرح ها نیز با پیشرفت مناسب در حال اجراست.

ثابتی افزود:در حوزه باز آفرینی شهری این اداره کل در تمام شهرستانهای استان و از جمله سنندج مدرسه احداث کرده وبرای ساخت پارک بلوار،ساماندهی رودخانه،بهسازی وسنگفرش معابر شیب دار، ساخت مراکز فرهنگی و دیگر زمینه ها پروژه فعال دارد که برای اجرای آنها بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در حوزه باز آفرینی شهری استان کردستان با فاصله و اختلاف زیاد نسبت به سایر استان ها در جذب اعتبارات رتبه اول را دارد .

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به پروژه مدرسه ننله اظهار کرد:این مدرسه در 4طبقه با 1257 متر مربع زیر بنا و9کلاس آموزشی،2کلاس آزمایشگاهی،یک کارگاه حرفه وفن، یک کلاس سمعی و بصری، 70مت فضای کتابخانه و 50 مترسرایداری و دیوار پیرامون ساخته شده است.

کد خبر 4411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha