تاکسیهای قروه پروتکل ها را رعایت نمی کنند/هشدار کمبود اکسیژن

سرویس کردستان- رئیس مرکز بهداشت قروه از اینکه تاکسی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انتقاد کرد و نسبت به کمبود اکسیژن در بیمارستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مسعود معتمدی ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان قروه از اینکه بسیاری پروتکل ها را رعایت نمی کنند انتقاد کرد و اظهار داشت: در این شرایط بحرانی همچنان شاهد برگزاری تجمعات هستیم و گویا رعایت کردن پروتکل ها برای تعدادی از شهروندان قابل قبول نیست!

به گفته او بسیاری از صنوف همانند تاکسیرانی هم موارد لازم را رعایت نمی کنند و علیرغم اطلاع رسانی در خصوص اینکه باید دز پشت دو نفر بیشتر سوار نکنند اما می بینیم که همچنان سه نفر سوار می شوند و گاهی اوقات هم حتی نه خود راننده و نه مسافران ماسک ندارند.

معتمدی همچنین ضمن تشکر از انجمن معلولان باران که این اواخر همراهی خوبی برای اطلاع رسانی چهره به چهره در سطح شهرستان داشتند، از غایب بودن دیگر گروه ها و سمن ها انتقاد کرد و خواستار حضور آنان شد و گفت که هم اکنون ما نیاز به همراهی این مجموعه داریم.

او بار دیگر نسبت به اینکه ادارات وظایف خود را آن طور که باید انجام نمی دهند و منتظر می مانند تا به آنان گفته شود که چه کنند، از ضعف اطلاع رسانی در جامعه توسط اداره ارشاد اعتراض کرد و خواستار مستمر بودن اطلاع رسانی و اعلام هشدار شد.

معتمدی همچنین دوباره تأکید کرد که اگر روابط به همین صورت ادامه یابد و بیمارستان تکمیل شود دیگر اکسیژنی نخواهد بود که بیماران را نجات دهد.

کد خبر 517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha