پاسخ شدید اللحن دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان به توییت دبیرکل گردانهای سید الشهداء علیه بارزانی

سرویس عراق و اقلیم کردستان – دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در پاسخ به پیام شدید اللحن دبیرکل گردان های سید الشهدا علیه مسعود بارزانی، وی و گروههای مشابه را "عوامل مصیبت های کنونی مردم عراق" معرفی و اعلام کرد ابوآلاء الولائی هیچ اختیاری در زمینه بودجه ندارد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان با صدور بیانیه ای در پایگاه اینترنتی اش اعلام کرد: شما نماینده عراق نیستید و هیچ پست و منصب رسمی ندارید. بلکه فقط یک عده تروریست بزدل هستید که بنا به اوامری که از سرورانتان دریافت می کنید کشور [عراق] و اماکن عمومی و فرودگاههای غیر نظامی آن را ویران می کنید و از آنچه آنها دریافت می نمایید ارتزاق می کنید.

این نهاد اقلیم کردستان همچنین اعلام کرد: از آنجا که بودجه عراق در کنترل شماست، مایه تعجب نیست که کشور با فجایع و مصیبت ها روبرو است و مردم در زیر خط فقر به سر می برند و در میان زباله ها برای یافتن غذا می گردند.

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در پایان خاطرنشان کرد: از 16 اکتبر [2017] تاکنون کینه تان علیه مسعود بارزانی را آزموده اید. اما در این زمینه با شکست مواجه شده اید.

یادآور می شود اخیرا "ابوالولاء الولائی" دبیرکل گردانهای سید الشهدا در پیامی در توییتر خطاب به "مسعود بارزانی" رئیس سابق اقلیم و دبیرکل حزب دمکرات کردستان اعلام کرده بود: اگر قرار باشد کنترل بر اموال مردم عراق و اقلیم کردستان در اختیار تو باشد با جدیت برای جلوگیری از تصویب قانون بودجه تلاش خواهیم کرد.

ابوالولاء الولائی در این باره گفت: برای کمک به مردم شرافتمند اقلیم کردستان در راستای رهایی از طمع، حرص و ظلم تو کمک خواهیم کرد و زمان آن فرا رسیده است به دیکتاتوری کینه توزانه ات پایان داده شود.

کد خبر 6573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha