فریادهای بلندی که کمتر شنیده می شوند / مهندس محمد صالحی

سرویس کرمانشاه _ " وضعیت معیشت ، اقتصاد ، رکود کسب وکار مردم کمتر از خود ویروس کرونا کشنده تر نیست . اما سلامت خود ،اعضای خانواده و تک تک انسان ها اولویت باید اولمان باشد"

امروزه درتمام دنیا موضوع ویروس کرونا، به لحاظ اهمیت سلامت جهانی وتنوع و ازدیاد رسانه های جمعی و خبرات لحظه ایی بر کسی پوشیده نیست .

سازمان بهداشت جهانی هشدار میدهد در صورتی که اقدام جمعی صورت نگیرد تعداد قربانیان درسراسر جهان به ۲ میلیون نفر خواهد رسید .

اوایل براین باور بودیم که فقط انسان های مسن وبیمارو شاید فقیر وبی بضاعت دچار این ویروس می شوند . اما دریافتیم که از نوزاد چند روزه ، نوجوان وجوان ، میانسال وبزرگسال ، دختر وپسر ، پدر ومادر ، دکتر و پرستار و کارگر ،علما وبازاری وبرزگر ،همه وهمه درمعرض خطر قرارگرفته و می گیرند .

با توجه به وضعیت کنونی جهان خصوصا ایران ، کرمانشاه و اورامانات . بیش از هرچیز نیاز مبرم به اقدام جمعی است . همه ما آدم ها در مقابل خدا ، مردم و انسانیت مسئول ومدیونیم .

تشکر وتقدیر از زحمات کمپین های مردمی ،خدمات و اقدامات ادارات و مسئولین مربوطه ، کارومجاهدت خالصانه نیروهای خدوم بهداشتی و پزشکی ، پزشکان وپرستاران دلسوزی که با تقدیم جان عزیز خود همچون شهیدان راه خدمت به مردم و انسانیت ، شمع راهی برای همه ما شدند .

اما این روزها دیگر باید باورمان شود که ویروس کرونا شوخی نیست و خیلی خیلی هم جدیست و بازی کردن با دم شیر کار عاقلانه ایی نخواهد بود .

هرچند خود واقفیم و خوب میدانیم ، وضعیت معیشت ، اقتصاد ، رکود کسب وکار مردم کمتر از خود ویروس کرونا کشنده تر نیست . اما سلامت خود ،اعضای خانواده و تک تک انسان ها اولویت اولمان باشد .

محض رضای خدا و التماس عاجزانه حقیر ازهمه دوستان ، سروران و عزیزان این است که توصیه ای بهداشتی را خوب رعایت کنیم، اجتماعات را کم کنیم، سفر و شب نشینی نرویم و درخانه بمانیم تا به امید خدا به بهبود اوضاع کمک کنیم .

و مهر و محبت را بین هم تقسیم کرده تا به این زودی و عجله افسوس رفتن عزیزانمان را نخوریم. به امید سلامتی مردم ، شادی روح عزیزان سفر کرده ، وبهبودی کامل بیماران و وضع موجود .

منبع: پاوه پرس

کد خبر 835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha