مسرور بارزانی: هیئت مذاکره کننده اقلیم کردستان در زمان لازم به بغداد اعزام می شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نخست وزیر اقلیم کردستان در دیدار با اعضای هیئت مذاکره کننده اقلیم در گفتگوها با بغداد، تاکید کرد که این هیئت هر زمان که لازم دانسته شود به بغداد اعزام می شود.

به گزارش کردپرس، مسرور بارزانی در دیدار با اعضای هیئت مذاکره کننده اقلیم در گفتگوها با بغداد، از اقدامات آنان برای دفاع از حقوق مالی مردم اقلیم و به ویژه بودجه حقوق کارمندان و حقوق بگیران اقلیم قدردانی کرد.

در این نشست تاکید شد که هیئت مذاکره کننده اقلیم کردستان طرف رسمی در گفتگو و مذاکره با دولت مرکزی عراق برای حل مشکلات است اقلیم به هیچ عنوان بر سر حقوق قانونی مردم اقلیم سازش نمی کند.

همچنین اعلام شد که این هیئت تمام توان خود را برای توافق با دولت عراق و دفاع از حقوق مردم اقلیم به کار گرفته است.

مسرور بارزانی در این نشست ضمن بررسی روند گفتگوها با بغداد گفت که هیئت مذاکره کننده اقلیم هر زمان که لازم باشد، آماده است به بغداد اعزام شود.

این در حالی است که لاهور شیخ جنگی رئیس مشترک حزب اتحادیه میهنی کردستان، ضمن انتقاد از عملکرد هیئت مذاکره کننده اقلیم در گفتگوها با دولت مرکزی عراق، این هیئت را مسئول عدم موفقیت در گنجاندن بودجه حقوق کارمندان و حقوق بگیران اقلیم در خلال قانون استقراض عراق دانست و درخواست کرد که هیئت جدیدی از سوی دولت اقلیم کردستان برای دریافت حقوق کارمندان اقلیم به بغداد اعزام شود.

کد خبر 961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha