پروژه‌های بزرگی در راستای توسعه شهرستان سقز اجرا شده است

سرویس کردستان - فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه در راستای توسعه این شهرستان پروژه های خوب و بزرگی طی چند سال گذشته به ویژه سال 99 و 1400 اجرا شده که نقش توسعه ای آنها در آینده نزدیک نمایان می شود.

به گزارش کُرد پرس، کامیل کریمیان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبارات کشوری به شهرستان سقز اختصاص یافت و همین مسئله توانست روند اجرای پروژه های توسعه ای این شهرستان را تسریع بخشید.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان سقز از سه محل نفت و گاز، تملک دارایی ها و توسعه متوازن مشخص شده است، افزود: توزیع این اعتبارات با در نظر گرفتن تکمیل طرح ها و توجه به مشکلات اعتباری دولت خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه میزان اعتبارات شهرستان، جوابگوی اقدامات توسعه ای کلان نیست، ادامه داد: تلاش برای جذب اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

کریمیان اختلافات گروهی، شخصی، فردی و جناحی در سقز را مانع توسعه این شهرستان عنوان کرد و یادآور شضد: از همه مسئولان و طیف ها می‌خواهم برای آبادانی بیشتر این شهرستان تاریخی از هیچ کوششی دریغ نکنند و دستاوردها را نادیده نگیرند.

وی با اشاره به اینکه بدون اتحاد و همدلی مسئولان مردمی و دولتی و رسانه ها، توسعه در مسیر درست قرار نمی گیرد، بیان کرد: قطعا در آینده نزدیک مردم سقز خادمان به شهر و مردم را خواهند شناخت و کسانی که در فضایی غبارآلود به دنبال تخریب، توهین و تهمت هستند نیز رسوا خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: در شهرستان سقز در سال‌های اخیر کارهای بزرگی چون افتتاح سد، تصفیه خانه، بیمارستان شفا، فرودگاه، کنارگذر و ساختمان فرمانداری به سرانجام رسیده و در آینده نزدیک هم پردیس سینمایی و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی به بهره برداری می رسد.

کریمیان به اقدامات خوب در راستای توسعه و آبادانی شهرستان سقز اشاره کرد و اظهار کرد: منکر کمبودها و مشکلات نیستیم ولی باید شرایط بودجه ای و وضعیت کشور را نیز دریابیم و هر کس دستاوردها را زیر سوال ببرد مرم را دلسرد کرده، چون زیر سوال بردن خدمات به معنی دوستی کردن با مردم نیست.

کد خبر 14114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha