تیم‌ شاهو مهاباد به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی صعود کرد

سرویس آذربایجان غربی- در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تیم‌های شاهو مهاباد و شهرداری محمدیار با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم این رقابت‌ها به عنوان نماینده جنوب استان به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش کردپرس، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: در هفته آخر این مسابقات تیم فوتبال شهرداری محمدیار در زمین خود توانست با نتیجه پنج بر یک ماد بوکان را شکست داده و با مجموع ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار گرفته و جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

قرنی مصطفی پور ادامه داد: همچنین تیم شاهو مهاباد نیز که پیش از این صعود خود را به عنوان سرگروه قطعی کرده بود، به علت حضور نیافتن حریف خود، با نتیجه سه بر صفر مقابل کارگران میاندوآب پیروز و با مجموع ۱۴ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی راه یافت.

او افزود: در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تیم‌های شاهو مهاباد و شهرداری محمدیار از جنوب استان و نود نوژین ارومیه و ماکو جوان از شمال حضور دارند که برای تکلیف عنوان قهرمانی این دوره با هم رقابت خواهند کرد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار شد. میلاد بوکان، شاهو مهاباد، شهرداری محمدیار، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش، ماد بوکان و کارگران میاندوآب در گروه جنوب استان حضور داشتند.

کد خبر 16283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha