مدیریت بازار مسکن مطالبه مردم است/ بنگاه های غیر مجاز پلمب می شوند

سرویس آذربایجان‌غربی- استاندار آذربایجان‌غربی از شناسایی، پلمب بنگاه‌های ملکی و واحدهای مشاور املاک غیرمجاز خبر داد و گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک مجوزدار نیز صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای تامین مسکن استان با تاکید بر تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد مشاورین املاک، افزود: با تهیه بانک اطلاعاتی مشاورین املاک در سطح استان و تشکیل گشت‌های بازرسی، با واحدهای غیرقانونی فروش املاک مقابله و برخورد قانونی شود.

او همچنین با اشاره به نقش مخرب و سهم قابل توجه بنگاه‌های ملکی غیرمجاز در آسیب به بازار مسکن، تاکید کرد: در راستای ساماندهی وضعیت بنگاه‌های ملکی، واحدهای مشاور املاک غیرمجاز، شناسایی، پلمپ و به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ارزیابی و رتبه‌بندی مشاورین املاک نیز اشاره کرد و گفت: در کنار ضرورت اخذ مجوزهای لازم از اتحادیه و دستگاه‌های مربوطه، بر عملکرد واحدهای مشاور املاک مجوزدار نیز نظارت مستمر صورت پذیرد.

معتمدیان در پایان بیان کرد: مدیریت بازار مسکن از مطالبات جدی مردم بوده و دولت سیزدهم بر رفع مشکلات مردم در این حوزه تاکید دارد.

کد خبر 2757996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha