«قدرت الله سیف پناهی»  به عنوان شهردار قروه معرفی شد

سرویس کردستان- شورای شهر قروه با ۴ رای موافق و ۳ رای مخالف «قدرت الله سیف پناهی» را به عنوان شهردار جدید قروه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شورای شهر قروه که بعد از گذشت هفت ماه در انتخاب شهردار ناکام مانده بودند و مدام با انتخاب سرپرست پیش می رفتند و در مرز انحلال قرار داشتند، بار دیگر شامگاه چهارشنبه به انتخاب شهردار اقدام کردند.

در این میان از دو گرینه متقاضی نهایی «قدرت الله سیف پناهی» با کسب ۴ رأی موافق به عنوان شهردار انتخابی شورا به کمیته تطبیق معرفی شد. «سیف پناهی» اهل شهرستان دهگلان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی شهری و ارشد مدیریت بوده و پیش از این سابقه شهردار دهگلان، مدیر شهرداری منطقه یک و دو سنندج و ناحیه منفصل شهری نایسر و همچنین رئیس اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج را در کارنامه خود دارد.

گرچه شورای شهر مثل همیشه هیچکدام از گزینه های متقاضی شهرداری را شفاف اعلام نکردند اما گزینه دیگری که با ۳ رأی موافق بالا آمد کسی نبود جز «رضا کرمی».

آن طور که «آئینی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس بیان کرد این دو گزینه از میان ۱۰ متقاضی انتخاب شده اند. 

در هر صورت باتوجه به اینکه هیئت تطبیق سابقه رد کردن گزینه های انتخابی شورای شهر را دارد نمی توان تا اعلام نظر نهایی این هیئت گفت «سیف پناهی» سی و پنجمین شهردار قروه خواهد بود!

کد خبر 2762999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha