«قدرت الله سیف پناهی» سی و پنجمین شهردار قروه شد

سرویس کردستان- حکم تأیید «قدرت الله سیف پناهی» به عنوان سی و پنجمین شهردار قروه در حالی صادر شد که هنوز هیچ نهاد مسئولی درباره ابهامات و شائبه های مطرح شده پاسخی نداده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، بالأخره بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از معرفی شهردار قروه و با وجود حواشی و ابهامات و انتقادات بسیار، حکم تأیید «قدرت الله سیف پناهی» صادر و به عنوان سی و پنجمین شهردار این شهر معرفی شد.

معارفه ای که به هیچ کدام از سؤالات مربوط و ابهاماتی که در سوابق شهردار انتخابی وجود دارد پاسخ داده نشد و درباره هیچ کدام از دیگر مسایل مطرح شده هم شفاف سازی صورت نگرفت. از یک طرف سخن از رد این گزینه بود و از طرفی هم با تأیید ناگهانی او شائبه های دست های پشت پرده پررنگ تر شدند و گویا باز هم  

با این وجود «سیف پناهی» در حالی سکان شهرداری قروه را در دست می گیرد که این نهاد با مشکلات بسیاری همراه بوده و معلوم نیست آینده شهرداری با این انتخاب و این حجم از مشکلات به کجا خواهد رسید!؟    

«سیف پناهی» اهل شهرستان دهگلان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی شهری و ارشد مدیریت بوده و پیش از این سابقه شهردار دهگلان، مدیر شهرداری منطقه یک و دو سنندج و ناحیه منفصل شهری نایسر و همچنین رئیس اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج را در کارنامه خود دارد. /

کد خبر 2765423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha