سریال پر تکرار  قتلگاهی به نام جاده های آذربایجان غربی/ ٤ نفر دیگر کشته شدند

سرویس آذربایجان غربی- جاده های نا امن آذربایجان غربی روز گذشته نیز شاهد وقوع ٢ مورد تصادف رانندگی در محورهای شمال و جنوب استان بودند که در پی آن ٤ نفر جان باخته، که یکی از آنها کودک بوده و ٩ تن هم مصدوم شدند.

به گزارش کردپرس، شامگاه روز گذشته در پی وقوع تصادف در محور میاندوآب به مهاباد ٢ تن  کشته و ٥ نفر دیگر زخمی شدند.

در این تصادف شدید ۲ دستگاه خودروی نیسان‌وانت و پژو ۴۰۵ در جاده مهاباد - میاندوآب  با هم برخورد کردند که توسط آمبولانس‌های به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

گفته می شود؛ یکی از فوتی‌های این حادثه کودک بوده است. سایر مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند و حال عمومی رو به بهبودی است.

همچنین عصر دیروز در محور ماکو به شوط در یک تصادف رانندگی دیگر ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید جان خود را از دست دادند و ٤ تن دیگر نیز مصدوم شدند..

سرهنگ رضا پناهی مقدم فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی ؛ علت این سانحه، عدم رعایت حق تقدم راننده سواری دنا دانست و گفت: راننده سواری دنا متواری شده و از مصدومیت وی خبری در دست نیست.

بعد از این حادثه نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات منطقه آزاد ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین را بعد از رهاسازی با ست هیدرولیک خودروی نجات، انجام اقدامات اولیه، کنترل خونریزی، پانسمان و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده و فوتی های حادثه هم تحویل عوامل قضایی داده شدند.

کد خبر 2763609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha