محور سلماس به ارومیه همچنان جان می گیرد/ ضرب الاجل ها هم کارساز نیستند

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از تصادف دو خودروی پژو و پیکان در محور سلماس - ارومیه با ۳ فوتی و ۴ نفر مصدوم خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود:  ساعت  ۱۹:۴۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه، در محور  ارومیه به سلماس (حوالی روستای  قولنجی)۲ خودروی پژو و پیکان  باهم برخورد کردند.

او افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته محبوبی؛ این برخورد سبب فوت ۳نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: در این حادثه  بعد از انجام  رهاسازی ،اقدامات پیش بیمارستانی بر روی افراد مصدوم و تثبیت صحنه حادثه ، مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند و فوتی های حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

در حالی که تنها یک ماه به تعیین فرصت ۲ ماهه دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای باقی مانده، جاده های استان روزانه شاهد تصادفات دلخراش هستند.

گفتنی است؛ ٢٤ مهر ماه سال جاری؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تعیین فرصت ۲ ماهه برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان خبر داد و گفته بود: متولیان امر باید از تمام ظرفیت‌های استان برای انجام تکالیف مقرر قانونی بهره ببرند تا حوادث جاده‌ای به حداقل‌ترین میزان خود برسد. 

ناصر عتباتی با بیان اینکه این استان در حوزه تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی وضعیت خوبی ندارد هشدار داد هر مسئولی که در کاهش تصادفات وظایفی دارد اگر به تکالیف قانونی خود عمل نکند مسئولیت شرعی، قانونی و اخروی دارد و مورد پیگرد و برخورد قضایی قرار می‌گیرد.

کد خبر 2763346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha