اعلام نامزدی منصور یاواش در انتخابات شهرداری ها

سرویس ترکیه - منصور یاواش یک بار دیگر نامزد شهرداری کلان شهر آنکارا شد.

به گزارش کردپرس، منصور یاواش شهردار محبوب کلان شهر آنکارا و عضو ارشد حزب جمهوری خواه خلق (CHP) از نامزدی رسمی خود برای شرکت در انتخابات شهرداری ها از شهر آنکارا خبر داد.

یاواش صبح امروز درخواست خود را برای نامزدی شهرداری کلان شهر آنکارا به دفتر حزب ارائه داد. 

او در سخنانی هدف از شهرداری آنکارا را ارائه خدمت به طور بی طرفانه به همه مردم در این شهر اعلام کرد و گفت: «می خواهیم آنکارا را به شهری بدل کنیم که بتواند با بهترین پایتخت های دنیا رقابت کند.»

یاواش گفت: «خود را به دست مردم آنکارا می سپارم.»

او در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تداوم ائتلاف با حزب خوب گفت: «ما تا کنون به عنوان شهرداران منتخب ائتلاف ملت (ائتلاف CHP و حزب خوب) فعالیت کرده ایم. امیدواریم که این همکاری ادامه یابد اما تداوم این موضوع در گروی خواست آنها (حزب خوب) و خواست مردم آنکارا است.»

لازم به ذکر است، اوزگور اوزل، رئیس CHP روز گذشته در سخنانی از درخواست رسمی حزب به مرال آکشنر رهبر حزب خوب برای ائتلاف دوباره در انتخابات آتی خبر داد. او پس از دیدار با مرال آکشنر رهبر حزب بود، این نشست را نشستی سازنده توصیف کرد و گفت که این درخواست قرار است در نشست داخلی حزب خوب که دوشنبه برگزار می شود مورد بررسی قرار گیرد.

اوزل ابراز امیدواری کرد که درخواست همکاری برای شرکت در انتخابات ماه مارس از سوی حزب خوب پذیرفته شود. 

پیشتر شمار زیادی از اعضای ارشد حزب خوب به دلیل اعلام عدم بازگشت به ائتلاف با CHP، از تصمیم خود برای استعفای از عضویت در حزب خوب خبر داده بودند.

کد خبر 2763931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha