محور سیلوانا همچنان جان می گیرد/هشدارها برای که صادر می شوند؟

سرویس آذربایجان غربی- علیرغم هشدارهای دستگاه قضایی استان جهت ایمن سازی محور ارومیه به سیلوانا پس از تصادف دلخراش آبان ماه، روز گذشته نیز ر پی وقوع تصادف در همین محور ٢ نفر جان باخته و ٨ نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش کردپرس، رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: این تصادف در سرازیر راژان محور سیلوانا رخ داد و مصدومین به وسیله آمبولانس و تعدادی هم با وسیله شخصی به بیمارستان‌های شهر منتقل شده‌اند.

دکتر فرزین رضازاده در خصوص تصادف دیگری نیز در جاده سلماس افزود: در حوالی روستای امام کندی نیز تصادف میان خودرو پراید و پژو پرشیا موجب مصدومیت ٨ نفر دیگر شد.

١٩ آبان ماه امسال بر اثر وقوع تصادف بین سه خودرو در مسیر ارومیه - سیلوانا، ٣نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر مصدوم شدند.

پس از مرگ ٣ تن از هم وطنان در تصادف دلخراش جاده سیلوانای ارومیه که با واکنش های فراوانی در قبال ترک فعل برخی مسئولان و عدم اجرای مصوبات همراه بود، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جهت بررسی مشکلات منطقه سیلوانای ارومیه تشکیل جلسه داد و گفت: در بازدید میدانی ملاحظه شد جاده مذکور وضعیت نامناسب هم از حیث فیزیکی و هم علایم ایمنی و هشدار دهنده و حفاظتی دارد.

عتباتی تاکید کرده بود: برای جبران عقب ماندگی‌های سال‌های قبل، نیاز به اقدام جهادی است و برخی مناطق نیاز به توجه ویژه و اولویت دارد و در کنار این اقدامات اورژانسی برنامه‌های بلندمدت و زیرساختی را باید انجام داد.

کد خبر 2765073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha