بافل جلال طالبانی: تلاش فراوانی به خرج داده‌ایم تا انتخابات پیش رو به دور از تقلب باشد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ بافل جلال طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان در دباشان با «اندرو بیزلی» کنسول جدید انگلستان در اقلیم کردستان دیدار کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری مودا میدا، در این دیدار شرایط کلی اقلیم کردستان و موضوع حل اختلافات میان دولت اقلیم کردستان و دولت فدرال مورد بحث و بررسی قرار گرفت، و بر تداوم گفتگوها و تلاش همه نیروها و احزاب سیاسی به منظور خدمات رسانی به مردم و ساختن آینده‌ای با ثبات تاکید شد.

موضوع برگزاری انتخابات در اقلیم کردستان نیز محور دیگر مورد بحث در این دیدار بود بافل جلال طالبانی در این باره اعلام کرد به منظور برگزاری انتخابات و جلوگیری از به تعویق افتادن مجدد آن به بهانه‌ها مختلف تلاش کرده‌ایم، منطقه ما نیاز به برگزاری یک انتخابات سالم و عادلانه دارد تا باعث اعمال تغییرات در روند حکمرانی و تقویت نهادهای قانونی شود.

وی تصریح کرد تلاش فراوانی به خرج داده‌ایم تا انتخابات پیش روی به دور از تقلب و بازی کردن با آراء مردم باشد از این رو انتظار اکثریت نیروهای و احزاب سیاسی این است که انتخاباتی عادلانه در موعد مقرر برگزار شود و بیش از این جایگاه منطقه ما زیر سوال نرود.

کد خبر 2772320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha