دو اقدام ستودنی شهرداری و آموزش و پرورش پاوه / دکتر محمدآشنا عباس منش

سرویس کرمانشاه _ دکتر محمد آشنا عباس منش از چهره های مطرح فرهنگی و ادبی منطقه اورامانات و کرمانشاه در تازه ترین یادداشت خود به احداث آمفی تئاتر روباز و احداث زمین چمن مصنوعی در سراب هولی پاوه به عنوان دو اقدام قابل تقدیر پرداخته است که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ این روزها اگر سری به شهر پاوه بزنید با دو اقدام خوب و ارزشمند شهرداری ( احداث آمفی تئاتر روباز پارک بلوار جانبازان ) و آموزش و پرورش ( احداث زمین چمن مصنوعی شهید فرتاش سراب هولی ) پاوه روبه رو خواهید شد که جا دارد از شهرداری و مدیریت آموزش و پرورش به نحو مطلوب تقدیر به عمل آید. وضعیت سلامتی جوانان در شهر پاوه با احداث و راه اندازی اماکن ورزشی و تفریحی و حفظ و نگهداری از تاسیسات و سالن های ورزشی محقق می شود، لذا باید کاری کنیم تا شرایط ورزش کردن جوانان را فراهم کنیم.

هرچه قدر به ارزش های شهر بیفزائیم، می توانیم شهر را جذاب و زندگی را برای شهروندانش جذاب تر کنیم. آموزش و پرورش پاوه با احداث و راه اندازی زمین چمن مصنوعی در فضای ساختمان قدیمی خود در خیابان سراب هولی ظرفیتی به امکانات ورزشی و تفریحی جوانان و نوجوانان شهر افزوده است که قابل تحسین و سپاس است. این زمین چمن طوری طراحی و اجرا شده که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده و امید می رود در توسعه و نگهداری آن کوشا باشند تا این امکان خوب برای سالیان سال بماند و از آن بهره برداری شود.

البته آموزش و پرورش می تواند با کمک شهرداری از فضای باقی مانده این زمین به نحو مطلوب استفاده کرده و "سینمای روباز پاوه" را راه اندازی نماید تا زمینه ی تفریحات سالم در اوقات فراغت فصل بهار و تابستان شهرواندان به نحو مطلوب فراهم شود. از فضای سینمای روباز سراب هولی نیز می توان برای برگزاری جشن ها و اعیاد استفاده کرد.

اقدام دوم را شهرداری پاوه با احداث آمفی تئاتر روباز پارک بلوار جانبازان برای اجرای برنامه های فرهنگی خیابانی از جمله تئاتر خیابانی و عصر شعر و ... با رویکرد فرهنگ سازی و شهروندان مداری انجام داده که بسیار ارزشمند است اما انتظار می رود با کارهای زیربنایی و رنگ آمیزی و ساماندهی بهتر و افتتاح رسمی این فضا را بیشتر و بهتر به شهروندان معرفی کند. همچنین شهرداری و شورای شهر باید برای این ظرفیت ایجاد شده برنامه مدون ماهانه و سالانه داشته باشدتا از آن استفاده حداکثری شود.

از شهرداری انتظار می رود در زمین خالی فراهم شده جنب ایستگاه پمپاژ آب سراب هولی، با کمترین امکانات  پارکی کوچک با مسطح کردن زمین فوق و کاشت چند اصله درخت سپیدار و ارغوان و ایجاد روشنایی، زیبایی بصری مناسبی را برای شهروندان ایجاد نماید.

کد خبر 2772863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha