نمایندگان AKP نماینده دم پارتی را زیر مشت و لگد گرفتند + فیلم

سرویس ترکیه - شماری از نمایندگان AKP در صحن علنی مجلس علی بوزان نماینده دم پارتی را زیر مشت و لگد گرفتند. 

به گزارش کردپرس، روز گذشته چهارشنبه 24 جولای علی بوزان نماینده حزب برادری و دموکراسی خلق ها (دم پارتی) در نطق خود در صحن علنی مجلس از تخلفات اقتصادی صورت گرفته از سوی حزب عدالت و توسعه (AKP) انتقاد کرد و این حزب را به فساد متهم کرد. این سخنرانی انتقادی باعث شد تا او از سوی شماری از نمایندگان AKP زیر مشت و لگد گرفته شود.

بوزان در سخنرانی خود در تریبون مجلس درباره پیشنهاد مالیاتی حزب خوب، به تخلفات و فسادهای انجام شده توسط AKP انتقاد کرد و گفت: «موضوع ما مالیات است. مالیات هایی که نه تنها بر مردم فرودست بلکه بر کارگران و بازنشستگان تحمیل می کنید. البته ببخشید که گفتم مالیات گرفتن، باید گفت از جیب ملت می دزدید و توی جیب خودتان می گذارید. فرض کنید شما یک کارگر هستید، یک کارگر. به بانک رفته و حقوقتان را برداشتید. در آن لحظه یکی از پشت سر آمد و حقوق شما را دزدید. بیشتر آن را دزدید. اگر چنین موقعیتی پیش بیاید چه می کنید؟ اول فریاد میزنید که دزد آمده است. اما الان به لطف سازمان آمارِ AKP به طور منظم این دزدی دارد از جیب مردم انجام می شود.»

بوزان به طور آشکاری چند بار از AKP به عنوان دزد یاد کرد و گفت: «AKP دزد است. AKP مدام در حالی دزدی از جیب مردم است.» 

سخنان بوزان باعث واکنش گسترده نمایندگان AKP شد و آنها او را بی ادب خواندند. آنها با بلند شدن از کرسی های خود به سوی جایگاه سخنرانی نماینده مجلس رفتند و با پایین کشیدن او از جایگاه مانع ادامه سخنرانی بوزان شدند. پس از آن عادل قارا اسماعیل اوغلو نماینده AKP مشتی را حواله علی بوزان کرد. علی بوزان سعی کرد از خود دفاع کند؛ پس از این بود که سایر نمایندگان نیز او را زیر بار مشت و لگد گرفتند.

کد خبر 2773237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha