کشته و زخمی شدن 9 تن در یک درگیری در بینگُل + فیلم

سرویس ترکیه - فردی با حمله به شهروندان در بینگل 4 تن را کشت و 5 تن دیگر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش کردپرس، در بینگُل در کردستان ترکیه، فردی که هویت او امیرجان زازا اوغلو اعلام شده، در یک خیابان به شهروندان حمله کرد. او 9 تن را کاردآجین کرد که از این میان 4 تن جان خود را از دست دادند.

بنا بر گزارش گازته دیوار، امیرجان زازا اوغلو 19 ساله که گفته می شود معتاد به مواد مخدر بوده، به دلایل نامشخصی با چاقو به سوی شهروندانی که در حال عبور از کنار خیابان بودند، حمله کرد. در اثر این حمله دو تن در محل حادثه جان خود را از دست دادند. 7 تن دیگر از شهروندان مجروح به بیمارستان منتقل شدند. با این حال دو تن دیگر از مجروحان حادثه نیز به دلیل آسیب های زیاد در بیمارستان جان خود را از دست دادند و شمار کشته ها به 4 نفر افزایش یافت.

قاتل پس از این حادثه از محل متواری شد. نیروهای پلیس در جستجوهای خود توانستند زازا اوغلو را در حالی که در یک مخزن آب در محله میرزان پنهان شده بود، پیدا و دستگیر کنند. نیروهای پلیس اعلام کردند که این جوان 19 ساله معتاد به مواد است. با این حال هنوز مشخص نیست که او چرا به مردم حمله کرده است.

در تحقیقات به عنل آمده از سوی پلیس، پدر زازا اوغلو اعلام کرد که پسرش مشکلات روانی دارد و پیشتر نیز آنها تصمیم داشتند او را در بیمارستان روانی بستری کنند. با این حال گزارش های هیات پزشکی نشان می دهند که این مرد جوان نیازی به بستری شدن در بیمارستان روانی نداشته است. زازا اوغلو در حال حاضر در بازداشتگاه پلیس نگهداری می شود.

کشته و زخمی شدن 9 تن در یک درگیری در بینگُل + فیلم

کد خبر 2773241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha