لاهور شیخ جنگی: عدم مشارکت در انتخابات آتی پارلمان به مثابه رای دادن به فاسدان و تایید حاکمیت است

لاهور شیخ جنگی رئیس جبهه خلق ضمن بیان این که روزبه روز شرایط مردم بدتر می‌شود و دزدی و فساد روبه افزایش است و غرور آنها نیز روافزون است، اعلام کرد در این انتخابات هرکس به پای صندوقهای رای نرود مانند این است که به فاسدان و حاکمیت رای داده باشد و بعدا حق اعتراض ندارد همچنین افزود من حاضر نیستم که به اتحادیه میهنی دوباره ملحق شوم اتحادیه میهنی را به جبهه خلق بازمی‌گردانم.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، لاهور شیخ جنگی روز سه شنبه هنگام ارائه سخنانی در رانیه اعلام کرد سال گذشته در رانیه از من خواسته شد که رهبری قیام دیگری را به دست بگیرم، اما بدانید که این تجربه متعلق به حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان نیست بلکه شما قیام کرده‌اید و نباید این تجربه و دستاورد را در هم بشکنیم. در آن زمان نیز به شما گفتم که اینها برادران ما هستند اجازه بدهید فرصت دیگری را در اختیار آنها بگذاریم اگر قادر به تغییر عملکرد و اصلاح خود نشدند قول می‌دهم من شخصا در جلوی صفوف شما قرار بگیرم و این حاکمیت را تغییر بدهم، امروز هم آمده‌ام که به شما بگویم اینها وعده بر عدم تغییر خود داده‌اند.

وی اشاره کرد روزبه روز شرایط مردم بدتر می‌شود و دزدی و فساد روبه افزایش است و غرور آنها نیز روافزون است، آمده‌ام که به شما بگویم دیگر بس است نباید منتظر اینها باشیم، آنها دست به دست کشورهای دیگر بسته‌اند و برنامه‌های آنها را اجرا می‌کنند، در این انتخابات هرکس به پای صندوقهای رای نرود مانند این است که به فاسدان و حاکمیت رای داده باشد و بعدا حق اعتراض ندارد.

لاهور شیخ جنگی افزود این انتخابات بسیار متفاوت است من نیامده‌ام که به شما بگویم به جبهه خلق رای بدهید بلکه مهم این است که از حق رای پیروی کنید زیرا عدم رای دادن شما ادامه فساد و نابرابری و بیعدالتی را به دنبال خواهد داشت و باعث خواهد جوانان به طور مداوم به مهاجرت بیاندیشند و عشق خود به خاک و میهن را از دست بدهند آمده‌ام تا در جلو شما قرار گیریم حتی اگر در این راه جانم را از دست بدهم.

وی تصریح کرد با وجود همه فشارهایی که از سوی دو کشور منطقه و دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان و حاکمان آنها، بر من اعمال شد و تلاش کردند من را از این مملکت بری کنند، اما من در اینجا ماندم تا بگویم من خار چشمان شما هسم و از شما نمی‌ترسم زیرا این مردم شما را به حاکمیت رسانده‌اند.

لاهور شیخ جنگی در پاسخ به پرسش یکی از حضار گفت:"من حاضر نیستم که دوباره به اتحادیه میهنی کردستان بپیوندم بلکه اتحادیه میهنی را به  جبهه خلق بازمی‌گردانم، زیرا از جبهه خلق منحرف شده است".

کد خبر 2774612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha