جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت پایدار و نیرویی موثر در منطقه است

فرمانده منطقه ای قرارگاه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجهیزات به روز ایران اسلامی گفت: امروز به عنوان نیروی بازدارنده، قدرت پایدار و نیرویی موثر در منطقه معرفی شده ایم.

به گزارش کردپرس از ایرنا؛ امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی روز شنبه در رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت افزود: ما در جنگ هشت ساله اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردیم و با قدرت تمام و تحت فرمان مقام عظمای ولایت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و اجازه ندادیم ذره ایی از خاک کشور جدا شود.

وی به دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب به غیر از سرافکندگی، وابستگی و بی هویتی چیز دیگری نداشتیم و اگر تاریخ را مطالعه کنیم در تمام جنگ هایی که رخ داده جنگی نبوده که درآن بخشی از ایران جدا شود.تجربه جنگ هشت ساله به ملت ایران حفظ ولایت مداری و قوی بودن با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده منطقه ای قرارگاه شمالغرب کشور با بیان اینکه امروز فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر عملیاتی توان و قدرت بالای خودرا نشان داده و ثابت کرده اند افزود: علاوه براین ما ثابت کردیم سرباز گوش به فرمان ولایت هستیم و برای امنیت کشور جان خود را فدا می کنیم.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ادامه داد: ما سربازان ولایت مداری هستیم که اگر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده در مقابل باورهای دینی ما بایستد به مقابله با آنها پرداخته و اجازه چنین حرکتی را به آنها نخواهیم داد و با تمام قدرت در مقابل دنیای استکبار خواهیم ایستاد.

پس از پایان سخنرانی نیروهای مسلح اعم از بسیجی ،سپاهی، ارتشی و یگان های ویژه از برابر جایگاه و قرآن کریم رژه رفته و اقتدار نظامی و دفاعی و تجهیزات نظامی را به نمایش گذاشتند.همچنین گروه رزم نوازان با اجرای برنامه جلوه ویزه های به رژه نیروهای مسلح داده و آنها را همراهی کردند.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

کد خبر 2775505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha