نماینده دولت اقلیم کردستان در ایتالیا: شرایط اقلیم کردستان بسیار بهتر از کشورهای اروپایی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_نماینده دولت اقلیم کردستان در ایتالیا شرایط اقلیم کردستان را بسیار بهتر از شرایط کشورهای اروپایی توصیف کرد و گفت: «کنسولگری کشورهای دیگر به کشور خود اعلام می‌کنند که اقلیم کردستان یک منطقه آزاد و بسیار باثبات است».

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، «ریزان حمه صالح» نماینده اقلیم کردستان در ایتالیا به صدای آمریکا اعلام کرد شرایط اقلیم کردستان بسیار بهتر از کشورهای اروپایی است یکی از کنسولگریهایی که در اقلیم کردستان حضور دارد خطاب به کشورش نوشته است تعداد زیادی خودروهای صدهزار دلاری در خیابانهای اقلیم کردستان در حال تردد هستند که در ایتالیا با وجود جمعیت ۸۰ تا ۹۰ میلیونی چنین اتوموبیل‌هایی وجود  ندارند، این قیاس آشکاری است اما حق هم دارند و بی اساس حرف نمی‌زنند این کنسولگری همچنین به مقامات کشور خود اعلام کرده که زمانی که پسر ما ازدواج می‌کند چند گرم طلا برای عروسش تهیه می‌ کند و چه مراسمی برایش برگزار می‌کند.

وی افزود کنسولگری کشورهای دیگر به مقامات کشور خود اعلام می‌کنند اقلیم کردستان یک منطقه آزاد است و بسیار با ثبات است. کشورهای اروپایی به چشم یک کشور ثروتمند به اقلیم کردستان می‌نگرند.

کد خبر 2772094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha