دست مردم برای حمایت از نامزدهای موافق با خط فکری شان باز شده است

سرویس ایلام - دبیر ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در ایلام عنوان کرد: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دست مردم و احزاب برای حمایت از نامزدهای موافق با خط فکری شان باز شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، افشین کریمی گفت: جوامع دارای دموکراسی احزاب سیاسی و عامه مردم نقش مهمی در مسائل مهم نظیر شرکت در انتخابات دارند و جمهوری اسلامی ایران که حکومتی مبتنی بر پشتوانه مردمی است نیز از این قاعده مهم مستثنی نیست.

وی افزود: میزان بالای مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی و اقتدار ایران اسلامی در سطح منطقه و بین‌الملل را برای مسائل مهم‌ افزایش می‌دهد و بیانگر حمایت عامه مردم از نظام است.

دبیر ستاد تبلیغات مسعود پزشکیان در ایلام ادامه داد: باتوجه به اینکه برای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از گرایش‌ها و جریان‌های فکری و سیاسی مختلف تائید صلاحیت شده‌اند، دست مردم و احزاب برای حمایت از نامزدهای موافق با خط فکری شان باز شده است.

کریمی اضافه کرد: فعالیت‌های جدی مسئولان جریان‌های فکری، فعالان و نخبگان سیاسی و اُمنای جامعه نقش تاثیرگذاری در افزایش گرایش مردم برای مشارکت در انتخابات دارد.

این فعال سیاسی یادآور شد: باتوجه به مطرح شدن مباحث چالشی در مناظره‌ها و میزگردهای تخصصی تلویزیونی، اعلام برنامه‌ها و نظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، و حضور آنان و چهره‌های شاخص هوادار در بین اجتماعات مردمی و مراکز دانشگاهی، مردم شناخت بیشتری از نامزدهای ریاست جمهوری پیدا کرده‌اند.

وی گفت: آنچه که از شواهد و قرائن موجود در سطح جامعه هویدا است، انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نسبت به انتخابات اسفندماه از استقبال و مشارکت بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 2772096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha