کشف یک انبار مهمات PKK در شرناخ + فیلم

سرویس ترکیه - در عملیات گَرز-12 در مناطق روستایی شرناخ یک انبار مهمات متعلق به PKK کشف شد.

به گزارش کردپرس، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه، اعلام کرد که در عملیات موسوم به گُرز- 12 که توسط ژاندارمری در مناطق روستایی کوه جودی در استان شرناخ و علیه PKK آغاز شده است، یک غار که به عنوان انبار مهمات این سازمان استفاده می‌شده، کشف و تخریب شده است.

یرلی کایا در اطلاعیه‌ای که در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، توضیح داد که این عملیات تحت هماهنگی ریاست اطلاعات و دایره مبارزه با تروریسم فرماندهی کل ژاندارمری و بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط فرماندهی ژاندارمری استان شرناخ انجام شده است. این عملیات با مشارکت یگان‌های عملیات ویژه ژاندارمری (JÖH)، کوماندوهای ژاندارمری و نیروهای محلی در مناطق روستایی کوه جودی در شرناخ اجرا شده است.

یرلی کایا افزود که در این عملیات، یک غار که توسط نیروهای PKK به عنوان انبار مهمات استفاده می‌شده، کشف شده و در آن ۷۵۳ نارنجک دستی، هزار چاشنی نارنجک دستی، ۲ هزار چاشنی الکتریکی، ۱۱ تفنگ AK-47، پنج تفنگ تک‌تیرانداز دراگونوف، ۳ راکت‌انداز RPG-7، دو مسلسل PKM، یک خمپاره ۶۰ میلی‌متری، ۲ کیلوگرم مواد منفجره و تعداد زیادی لوازم برای زندگی روزمره کشف و امحا شده است.

منبع ویدئو: خبرگزاری آناتولی

کد خبر 2774812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha