افشای عضویت ناخواسته یک زن در حزب عدالت و توسعه

سرویس ترکیه - سلما گوزجو در سیورک اورفا هنگام درخواست عضویت در دم پارتی متوجه شد که از سال ۲۰۱۱ بدون اطلاع خود عضو AKP شده است.

به گزارش کردپرس، سلما گوزجو، شهروند کرد ساکن شهرستان سیورک استان ریحا (اورفا)، در حالی که برای عضویت در حزب برابری و دموکراسی خلق ها (دم پارتی) اقدام می کرد، متوجه شد که پیش از این بدون این که خودش بداند، به عضویت حزب عدالت و توسعه (AKP) در تشکیلات سیهان آدانا درآمده است، در حالی که هرگز به آن منطقه نرفته است.

سلما گوزجو که در شهرستان سیورک واقع در ریحا زندگی می‌کند، هنگامی که قصد داشت از طریق سامانه دولت الکترونیک ترکیه (E-Devlet)، برای عضویت در دم پارتی درخواست بدهد، متوجه شد که از سال ۲۰۱۱ به عنوان عضو تشکیلات AKP در شهرستان سیهان آدانا ثبت شده است. گوزجو اعلام کرد هرگز به سیهان آدانا نرفته است. او گفت که این عضویت بدون رضایت او انجام شده است. او پس از مطلع شدن از این موضوع، از طریق سامانه دولت الکترونیک از عضویت در AKP استعفا داد و گفت: «AKP برای ایجاد قدرت عمومی، مردم را بدون اطلاع‌ خودشان به عضویت خود در می‌آورد. به همین دلیل، لازم است همه از طریق سامانه دولت الکترونیک وضعیت عضویت حزبی خود را بررسی کنند.»

کد خبر 2774839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha