دستگیری عموی نارین به  اتهام قتل عمد + فیلم

سرویس ترکیه - در حالی که جستجوها برای یافتن نارین 8 ساله همچنان ادامه دارد، عموی نارین گوران به اتهام قتل عمد راهی زندان شد.

به گزارش کردپرس، در جریان تحقیقات مربوط به ناپدید شدن نازنین گوران ۸ ساله که در ۲۱ آگوست در محله تاوشان تپه شهرستان رزان (باغلار) دیاربکر ناپدید شد و هنوز از او خبری نیست، سلیم گوران، عموی او، بازداشت شد.

سلیم گوران، که همچنین دهیار محله نیز هست، پس از ارائه اظهارات به دادستانی، به دلیل اینکه در خودروی او DNA متعلق به نارین گوران پیدا شده و در بازجویی ها نیز اظهارات ضد و نقیضی داده است، با درخواست بازداشت به دادگاه فرستاده شد. او با دستور دادگاه کیفری دیاربکر با اتهام‌های «نقض حریت فرد» و «قتل عمد» راهی زندان شد.

از سوی دیگر، مشخص شده است که خانه علی رضا گوران عموی دیگر نارین رئیس سابق حزب سعادت شاخه استانی آمد، نیز در چارچوب این تحقیقات مورد بازرسی قرار گرفته است.

جستجو برای یافتن نارین کوچک ادامه دارد. این در حالی است که همچنان تهیه خبر درباره این حادثه برای خبرنگارها ممنوع است و تنها اخباری اجازه انتشار دارند که از سوی رسانه های دولتی و دادستانی اجازه نشر داشته باشند. نیروهای نظامی نیز از نزدیک شدن خبرنگارها به مناطق خاص خبری جلوگیری می کنند. 

دستگیری عموی نارین به  اتهام قتل عمد + فیلم

کد خبر 2774816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha