نارین، دخترک دیاربکری هنوز پیدا نشده / 8 نفر در رابطه با پرونده نارین بازداشت شدند

سرویس ترکیه - در حالی که جستجوها برای یافتن نارین 8 ساله با گذشت بیش از یک هفته هنوز ادامه دارد، تا کنون 8 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت شده اند.

به گزارش کردپرس، پس از این که خانواده نارین گوران در ۲۱ آگوست و در ساعت ۱۵:۰۰ از او خبری دریافت نکردند و موضوع را به مقامات پلیس گزارش دادند، عملیات جستجو توسط تیم‌های اورژانس ۱۱۲، ژاندارمری، تیم‌های جستجو و نجات (JAK)، سازمان AFAD، و تیم جستجو و نجات دانشگاه دجله (DÜAK) در منطقه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

غواصان سازمان AFAD برای یافتن نارین در کانال‌های آبیاری به جستجو مشغول هستند. تیم‌های جستجو و نجات ژاندارمری و AFAD به همراه دیگر نیروها، محله و اطراف آن، صخره‌ها، رودخانه، باتلاق‌ها، مزارع، خانه‌های متروکه، اصطبل‌ها، انبارها، و باغ‌های منازل را به دقت جستجو می‌کنند.

تا کنون 8 نفر بازداشت شده اند

در روز هشتم جستجو، یک نفر بازداشت شد و سپس شمار بازداشتی‌ها به ۸ نفر رسید. یوجل جیلان، معاون رئیس انجمن مبارزه با آزار جنسی کودکان (UCIM)، در پلتفرم اجتماعی X با استفاده از هشتگ "#NarinGüranNerdesin" (نارین گوران کجایی؟) اعلام کرد که شمار بازداشتی‌ها به ۸ نفر رسیده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از مظنونین بازداشت‌شده پس از انجام مراحل قانونی توسط ژاندارمری آزاد شده است.

نارین، دخترک دیاربکری هنوز پیدا نشده / 8 نفر در رابطه با پرونده نارین بازداشت شدند

فرمانده ژاندارمری دیاربکر: بسیار به نتیجه نزدیک شده‌ایم

سلجوق ییلدیریم، فرمانده ژاندارمری دیاربکر، با ارائه گزارشی درباره روند عملیات جستجو گفت: «ما در جستجوی نارین گمشده بسیار به نتیجه نزدیک شده‌ایم. سرنخ ها و مدارک مهمی به دست آورده ایم و دخترمان را پیدا خواهیم کرد.»

او افزود: «ما به هرگونه گزارش و اطلاعاتی رسیدگی می‌کنیم. در حال حاضر، محدوده جستجو بسیار محدود شده است. دولت تمامی امکانات خود را در اختیار ما قرار داده و ما از آن‌ها بهره‌برداری می‌کنیم. فکر می‌کنم زمان کوتاهی تا نتیجه باقی مانده است. مدارکی در اختیار داریم و بر اساس آن‌ها پیش می‌رویم. امیدوارم به زودی به نتیجه برسیم.»

پدر نارین: امیدوارم دخترم را به من بازگردانند

عارف گوران، پدر نارین گوران، با اشاره به اظهارات فرمانده ژاندارمری دیاربکر، اظهار امیدواری کرد و گفت: «سخنان او امید ما را بیشتر کرد و به ما قوت قلب بخشید. او از روز اول به من گفت که دخترت را پیدا خواهم کرد. من نیز با صبر منتظر هستم. امیدوارم دخترم را به من بازگردانند.»

جستجو در چاه های آب ۴ متری

تیم‌های جستجو و نجات ژاندارمری همچنان در حال جستجوی چاه‌های آب موجود در منطقه هستند. غواصان در چاه‌های آبی به عمق ۴ متر، مجدداً عملیات جستجو را انجام دادند، اما هیچ نشانی از نارین پیدا نشد. همچنین، در نقاط کنترل ایجاد شده در محله، جستجو در خودروهای ورودی و خروجی همچنان ادامه دارد.

کاربران فضای مجازی از قبیل شبکه ایکس و اینستاگرام نیز با راه انداختن کارزارهایی خواستار مشخص شدن سرنوشت نارین شدند. 

نارین، دخترک دیاربکری هنوز پیدا نشده / 8 نفر در رابطه با پرونده نارین بازداشت شدند

لازم به یادآوری است، نارین گوران، دختر بچه ۸ ساله‌ اهل محله تاوشان‌تپه واقع در شهرستان باغلار استان دیاربکر، 9 روز پیش پس از رفتن به کلاس ناپدید شد. خانواده نارین اعلام کردند که او ظهر برای شرکت در کلاس قرآن  از خانه خارج شد و پس از آن دیگر به خانه بازنگشت. پس از گزارش ناپدید شدن او به مرکز اورژانس ۱۱۲، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های امداد و نجات AFAD، نیروهای پزشکی و سگ‌های ردیاب به منطقه اعزام شدند و از آن روز تا کنون جستجو ها برای یافتن نارین به نتیجه نرسیده است.

کد خبر 2774622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha