حمله هوایی ترکیه به باغ مردم در مخمور + فیلم

سرویس ترکیه - در حالی که حملات هوایی ترکیه به مخمور همچنان ادامه دارد؛ در تازه ترین این حملات، یک پهپاد ترکیه باغ یکی از شهروندان این منطقه را بمباران کرد و خسارات مالی برجای گذاشت.

به گزارش کردپرس، حملات هوایی ترکیه به اردوگاه پناهندگان مخمور همچنان ادامه دارد. در جدیدترین حمله، یک پهپاد متعلق به ترکیه باغی متعلق به یکی از شهروندان به نام «سربست توق» در این منطقه را بمباران کرد. این حمله خسارات مالی به دنبال داشت و در رسانه های نزدیک به حزب کارگران کردستان (PKK) هیچ گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است. با این حال رسانه های ترکیه می گویند این حملات باعث کشته شدن یک عضو PKK و مجروح شدن دو تن دیگر شده است.

جالب این که تصاویر این حمله پهپادی نیز از سوی رسانه های نزدیک به نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است.

این کمپ که در فاصله 160 کیلومتری از مرز ترکیه واقع شده، از مدت‌ها پیش هدف حملات هوایی و نظامی ترکیه بوده است. دولت ترکیه ادعا می‌کند که این کمپ محل پناه و استقرار نیروهای PKK است و به همین دلیل آن را هدف قرار می‌دهد.

هیأت عراقی بلافاصله پس از حمله در محل حادثه حضور یافت و به بررسی خسارات و وضعیت منطقه پرداخت. این حمله در ادامه روند تشدید درگیری‌ها و حملات هوایی ترکیه به کردستان عراق انجام شده است.

کد خبر 2775356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha