می‌گویند به ما پایان خواهند داد/ می‌گوییم: نمی‌توانید+ ویدیو

مسرور بارزانی طی ایراد سخنرانی در نشست با جمعی از کارفرمایان، سرمایه‌گذاران، تجار و اعضای اتاق بازرگانی اربیل ضمن اظهار اینکه انتخابات آتی کردستان انتخاباتی سرنوشت ساز خواهد بود، بیان کرد: «حزب دمکرات کردستان از ابتدای شکل گیری خود در تلاش برای دفاع از هویت ملی و میهنی کردستان و ایجاد چتری به‌عنوان پناهگاه برای همه اقوام و مذاهب مختلف بوده است».

به گزارش کردپرس، مسرور بارزانی، رئیس دولت اقلیم کردستان در ابتدای سخنان خود عنوان کرد: «حزب دمکرات کردستان برای مبارزه با ظلم و ستم تأسیس شد».

وی گفت: «انتخابات آتی سرنوشت ساز خواهد بود زیرا آینده ساختار اقلیم کردستان به نتایج آن بستگی دارد».

بارزانی اضافه کرد که حزب دمکرات کردستان در پیامها و وعده های خود به مردم کردستان صادق بوده و برای احقاق هیچ یک از حقوق اساسی، قانونی و طبیعی مردم کردستان کوتاهی نکرده است.

وی بیان می‌کند که متأسفانه برخی جریانات به نام مردم کردستان به آمیختگی با گرایشات خارجی متوسل شده و در تلاش برای تضعیف ساختار و موجودیت اقلیم کردستان هستند.

بارزانی معتقد است که برخی افراد سعی در نقض حقوق اساسی اقلیم کردستان داشته و به دنبال این بوده‌اند که حقوق مردم کردستان را در اختیار دولت فدرال در بغداد قرار دهند، این افراد همچنین تلاش می‌کردند حقوق و بودجه مختص به اقلیم کردستان را تعلیق و در کردستان تبعیض و تفرقه ایجاد کنند.

به گفته رئیس دولت اقلیم، عده‌ای نیز قصد خدشه دار کردن شکوه پیشمرگه و تحویل خاک اقلیم کردستان را داشته و بخاطر منافع خود حاضر بودند موجودیت اقلیم را به طور کامل از میان ببرند.

مسرور بارزانی می‌افزاید: «اگر به شعارهای انتخاباتی آنها نگاهی بیندازید، می‌بینید که بیانی بسیار صادقانه از عملکرد آنها است، شعارهای آنان هنوز هم شعارهایی با مضمون ویرانی، تاریکی و نابودی است، بجز حزب دمکرات کردستان، آنها یکبار هم از همزیستی مسالمت آمیز، موفقیت و یا بهبود شرایط مردم کردستان سخن نگفته اند».

رئیس دولت اقلیم کردستان در ادامه سخنانش تصریح کرد: «آنها می گویند به ما پایان خواهند داد و ما می گوییم: نمی توانید».

کد خبر 2775824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha