سمبل عالی اتحادیه میهنی: دستاورد امروز مرهون خون شهداست که نباید فراموش شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان_کسرت رسول اعلام کرد سالگرد تاسیس حزب اتحادیه میهنی کردستان را به مردم کردستان و اعضای اتحادیه میهنی کردستان تبریک می‌گویم، به برکت انقلاب اتحادیه میهنی کردستان بود که صاحب حکمرانی و موجودیتی بر مبنای قانونی اساسی شدیم، تمام احزاب و نیروهای سیاسی باید در جهت حل اساسی مشکلات و پایان دادن به بحرانها و تنشها فعالیت کنند و هر آنچه که با خون شهدا به دست آمده به خاطر سپرده شود.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، کسرت رسول نماد عالی حزب اتحادیه میهنی کردستان در سالگرد تاسیس اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد تاسیس حزب اتحادیه میهنی کردستان و احیای انقلاب نوین کردستان را به مردم کردستان و اعضای سربلند اتحادیه میهنی کردستان تبریک می‌گویم امیدوارم همیشه اتحادیه میهنی را در اوج موفقیت ببینم و این حزب در خدمتگزاری پیش رو باشد.

کسرت رسول اشاره کرد زمانی که پس از فروپاشی نهضت، ناامیدی بر کردستان سایه افکند، رژیم بعث در اوج قدرت بود. اتحادیه میهنی کردستان انقلاب را احیا کرد و در کوهستانهای سر به فلک کشیده کردستان با رژیم بعث مقابله کرد برای اولین بار در تاریخ ملت مان انقلاب و فداکاریهای آن با قیام و آزادی کردستان به پایان رسید و صاحب دولت خود شدیم.

وی تصریح کرد امروز که  این سالگرد را گرامی می‌داریم زیر سایه مبارزه و مجاهدت اتحادیه میهنی کردستان و نیروهای سیاسی کردستان خون شهدا و فداکاریهای مبارزین کردستان صاحب موجودیت و ساختاری بر مبنای قانون اساسی شدیم وظیفه همه نیروها و احزاب سیاسی است که در راستای بهبود شرایط زندگی و معیشت مردم مبارزه کنند.

کسرت رسول افزود همچنین باید در جهت حل اساسی مشکلات و خاتمه دادن به بحرانها و تنشهای فعالیت کنند نباید دستاوردهای موجود فراموش شوند آنچه که به دست آمده مرهون خون شهدا و فداکاریهای مبارزین است باید این دستاوردها حفظ شوند و گسترش یابند. باید مبارزه در جهت رسیده به آرزوهای دیرینه و تحقق نیافته تداوم داشته باشد.

کد خبر 2771194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha