آماده شدن آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه برای مقابله با حملات احتمالی

سرویس جهان- دیده بان حقوق بشر سوریه از افزایش تجهیزات نظامی و لجستیک در پایگاه های آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، به دلیل نگرانی از افزایش حملات به نیروهای این کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس، دیده بان حقوق بشر سوریه از احتمال از سر گرفته شدن حملات جدید به نیروهای آمریکا در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، در آینده ای نزدیک خبر داد.

 این نهاد ناظر بر تحولات سوریه با اشاره به این موضوع از تلاش آمریکا برای تحکیم مواضع نظامی آن در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه خبر داده است. به همین دلیل، ارتش آمریکا در یک هفته گذشته تجهیزات نظامی و لجستیک بیشتری در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه، بویژه در نزدیکی میدان های نفتی و گازی انبار کرده است.

بر اساس این گزارش، ارتش آمریکا در یک هفته گذشته، از هوا و زمین، اقدام به وارد کردن تجهیزات جدید نظامی به پایگاه های خود در میدان نفتی العمر و میدان گازی کونیکو در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه کرده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه گفته است کاروان های متعدد زمینی نیز از اقلیم کردستان و از طریق گذرگاه مرزی الولید تجهیزات و لجستیک وارد سوریه کرده و هواپیماها و هلیکوپترهای باری نیز در روزهای گذشته محموله های نظامی به این پایگاهها منتقل کرده اند.

کد خبر 2772816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha