بازرس کل قضایی آذربایجان‌غربی: اولویت سازمان، شناسایی گلوگاه‌های فساد است

بازرس کل قضایی استان آذربایجان‌غربی گفت: رویکرد و اولویت جدی سازمان بازرسی کل کشور اقدامات پیشگیرانه وشناسایی چالش‌های ملی و گلوگاه‌های فساد است.

به گزارش کردپرس، روح الله محبوبی بازرس کل قضایی در گفت و گویی خبری به چالش‌های عمده و مهم شناسایی شده استان توسط بازرسی کل پرداخت و افزود: بازرسی ها در بخش‌های مختلف نظیر معادن، آب شرب، کشاورزی، مشکلات زیست محیطی دریاچه ارومیه، طرح‌های عمرانی ناتمام و مطالبات پرداخت نشده پیمانکاران، مهار آب‌های مرزی و... انجام گرفته است.

او ادامه داد: اتخاذ تصمیمات موثر، اثربخش و به موقع از سوی مسئولان به منظور تحرک‌بخشی در اقتصاد استان و ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه بیشتر استان در این حوزه‌ها می شود.

محبوبی با اشاره به اقدامات اثربخش بازرسی کل استان نیز گفت: جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی، کمک به تحصیل درآمد برای دولت با اجرای طرح باک‌پر در مبادی خروجی گمرکات، شناسایی گلوگاه‌های فساد در مرزها، کمک به احقاق حقوق عامه نظیر حل مشکلات ۲۲ ساله شهرک آیدین شهرستان میاندوآب، رفع موانع و مشکلات مالکیت تعدادی از شهروندان شهرستان مهاباد، صرفه‌جویی در هزینه اجرای تصفیه‌خانه شهر سلماس و غیره را بخشی از این اقدامات بوده است.

بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه یکی از ابتکارات و ابداعات سازمان بازرسی کل کشور، الکترونیکی کردن و تسهیل فرایندهای دریافت و رسیدگی به شکایات و گزارش‌های فساد با بهره‌مندی از سیستم‌های هوشمند اظهار کرد: رسیدگی به شکایات و گزارشات فساد کاملا هوشمند بوده و مردم از طریق شماره ۱۳۶ می‌توانند به راحتی شکایات خود را ثبت و نتایج حاصله را دریافت کنند.

کد خبر 2776969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha