توقیف ٧٠ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شبانه با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان و توقیف ٧٠ دستگاه خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ یوسف اشرفی گفت: در پی مطالبات شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجارشکنان، در پارک ها، تفرجگاه ها و حاشیه سد مهاباد  به مرحله اجرا درآمد.
او اضافه کرد: ۲۲ دستگاه خودرو، ۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ، ۷۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در محل تذکر جدی و ۳ باب دکه پلمب شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه گفت: همچنین در طول اجرای این طرح، ۱۰ معتاد متجاهر در سطح پارک ها و تفرجگاه های شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ اشرفی همچنین اظهار کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد جدی با هنجارشنکنان و مخلان نظم امنیت است و اجرای این گونه طرح ها بصورت مستمر و با جدیت در دستور کار قرار دارد و از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق راه ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 2763871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha