۲۳ رویداد ورزشی شاخص در مردادماه انجام خواهدشد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ٢٣ رویداد ورزشی شاخص در مردادماه انجام می شود که شامل جشنواره ها، میزبانی اردوهای ملی و مسابقات استانی و منطقه ای خواهد بود.

به گزارش کردپرس، سجاد بیرامی اظهار کرد: مرداد امسال، مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان برگزار خواهدشد که دو ورزشکار استان در این رویداد معتبر حضور و یک ورزشکار نیز در رقابت‌های حاشیه المپیک شرکت می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: «فاطمه مجلل» ورزشکار قایقرانی روئینگ و «علی پاکدامن» شمشیرباز اهل استان آذربایجان‌غربی در مسابقات المپیک و «علی حیدریان» هندبالیست استان در حاشیه المپیک و در قالب تیم ستارگان هندبال ساحلی در پاریس به رقابت خواهندپرداخت.
بیرامی خاطر نشان کرد: ۴ مجمع عمومی و سالیانه و انتخاباتی در مرداد امسال برگزار می‌شود که مجمع انتخابات هیات انجمن‌های ورزشی در روز هشت مرداد و مجامع سالیانه هیات جانبازان و توان‌یابان در روز ۳ مرداد، هاکی در هفته دوم مرداد، نجات غریق ۱۱ مرداد و آمادگی جسمانی ۱۸ مرداد خواهدبود.
او گفت: هفت مسابقه و رقابت ورزشی نیز در طی مرداد امسال پیش‌بینی شده که مسابقات اسکواش دختران رده‌های سنی در هفته دوم این ماه، مسابقات بوکس جوانان در هفته سوم و مسابقات جام پرچم پرتاب وزنه آقایان و بانوان در هفته چهارم چهار عنوان مسابقه کشوری خواهندبود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: جشنواره وزنه برداری نونهالان منطقه سه کشور در هفته دوم مردادماه، مسابقات دوچرخه سواری نوجوانان دختر و مسابقات والیبال جوانان به عنوان دو رویداد منطقه‌ای برگزار خواهندشد.
بیرامی گفت: همچنین سه مسابقه استانی بدنسازی و پرورش اندام طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد، پاورلیفتینگ به میزبانی پیرانشهر طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ مرداد و کونگ فو جوانان و بزرگسالان در روز نوزده مرداد برگزار خواهندشد.
او افزود: شهر ارومیه طی روزهای ۶ تا ۱۴ مرداد میزبان اردوی تیم ملی هاکی آقایان و بانوان کشور خواهدبود.همچنین برگزاری نخستین المپیاد ورزشی محلات با محوریت مناطق محروم، همایش پیاده روی خانوادگی آشوریان، برگزاری ورزش صبحگاهی در تمام شهرهای استان، همایش پیاده روی و کوه‌پیمایی در سراسر استان و برنامه زنده رادیویی ورزش در آبادی از دیگر برنامه‌های ورزشی در پنجمین ماه سال خواهدبود.
کد خبر 2773272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha