محسن فتحی: مطالبات کردستان از رییس جمهور آینده احصا شده است

سرویس کردستان: محسن فتحی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران و رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان کردستان روز ۲۸ خرداد ماه با حضور گسترده پای صندوق رای گره گشای مشکلاتی خواهند بود که در استان وجود دارد.

به گزارش کرد پرس بر اساس خبری که روابط عمومی دفتر این نماینده در اختیار رسانه ها قرار داده است، وی با بیان اینکه واقعیت این است انتخابات امسال تا حدودی متفاوت از گذشته است، گفت: اولا کشور به لحاظ شرایط اقتصادی در وضعیت خاصی قرار دارد. متاسفانه گرانی و تورم فشار معیشتی بعضا سنگینی را متوجه خانوارها مخصوصا اقشار ضعیف تر وارد کرده است. همین موضوع هم باعث شد تا بیشترین بحث بین کاندیداهای ریاست جمهوری موضوع اقتصاد باشد. مردم ایران از جمله کردستان از رییس جمهور آینده انتظار دارند فراتر از شعار حرکت کرده و برنامه های عملیاتی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم استان کردستان همیشه در برهه های حساس مانند برگزاری انتخابات در کنار سایر هم وطنان نقش آفرینی کرده و اینبار هم وظیفه ملی خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد، گفت: بنده بعنوان نماینده مردم شریف سنندج، دیواندره و کامیاران و نیز بعنوان رییس مجمع نمایندگان استان کردستان از تمام هم استانی ها دعوت می کنم با حضور گسترده پای صندوق رای به انتخاب یک رییس جمهور که بتواند گره از مشکلات اقتصادی کشور از جمله کردستان بگشاید، کمک کنند.

وی در مورد مطالبات مردم کردستان از رییس جمهور آینده گفت:اتفاقا این موضوع از قبل مورد توجه نمایندگان استان از جمله بنده در مجلس بوده است. ما در مجلس و در رایزنی هایی که با مقامات کشوری در پایتخت داریم، سعی داشته و داریم نظر مدیران ارشد کشوری را به مسائل و مشکلات خاص استان جلب کنیم. کردستان در حال حاضر با مشکل خشکسالی هم مواجه شده است که باید برای مهار پیامدهای آن فکری اساسی کرد. کردستان به بودجه عمرانی بیشتری نیاز دارد. انتخاب برخی مدیران ارشد کشوری از میان نخبگان و تحصیلکردگان و متخصصین کردستانی از جمله مطالباتی است که انتظار داریم رییس جمهور اینده به آن پاسخ عملی بدهد. گزینش مدیران استانی از میان نیروهای بومی و داشتن برنامه برای بهبود زندگی مردم استان و تقویت معیشت اقشار ضعیف تر هم در صدر خواسته های ما قرار دارد.

وی افزود: حضور مردم کردستان پای صندوق رای می تواند تقویت کننده ما بعنوان نمایندگان استان در مجلس شده تا بهتر و بیشتر بتوانیم مطالبات مردم استان را از رییس جمهور آینده پیگیری کنیم. از طرفی رای بالا به رییس جمهور آینده می تواند موجب تشکیل دولت قوی شده تا با اقتدار بیشتری پیگیر مشکلات باشد. بنده بسیار امیدوار هستم تا دولت آینده با سرعت مصوبه تشکیل منطقه ازاد بانه و مریوان را عملیاتی کند. راه اندازی این منطقه آزاد تاثیری مهم بر تغییر وضعیت اقتصاد استان دارد. لذا درخواست بنده از مردم استان این است انتخابات را مهم دانسته و با حضور یکپارچه پای صندوق های رای علاوه بر ایفای وظیفه ملی به نوعی کمک کرده تا بهتر مطالبات استانی را پیگیری کنیم.

کد خبر 11156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha