رشد ۲۴ درصدی صادرات از مرز شوشمی

سرویس کرمانشاه _ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه رشد صادرات کالا در سه ماهه نخست سالجاری از گمرک شوشمی را 24 درصد و از گمرک شیخ صله را 1درصد عنوان کرد.

به گزارش کردپرس؛ علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سالجاری از طریق گمرک شوشمی 13 میلیون و 158 هزارو 552 دلار کالای صادراتی به وزن 103 هزارو 239 تن به خارج از کشور صادر شده است .

علی اصغر عباس زاده افزود : این میزان کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی 24 درصدی و از لحاظ وزن افزایش 34 درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی را سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی ، صنایع دستی (از جمله گیوه، سبد و گهواره)، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی، نان شیرینی و ... عنوان کرد.

عباس زاده ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک شیخ صله در این مدت را 81 میلیون و 665 هزار و 676 دلار به وزن 160 هزار و 978 تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  از حیث ارزش رشد 1 درصدی و از لحاظ وزنی کاهش 6 درصدی داشت است .

وی عمده کالاهای صادراتی در این مدت از گمرک شیخ صله را کاشی و سرامیک ،کارتن خالی،ظروف یکبار مصرف، بلورجات، شیشه جام، چیپس سیب زمینی، محصولات پلاستیکی و.. عنوان کرد.

کد خبر 2757531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha